Gå til innhold

Terrafirma TF204TUV +2" til RRC. Videreselges?


M.S

Anbefalte innlegg

Hei å halo.

Tenker på og kjøpe ett Terrafirma hevesett med TUV papirer, art.nr: TF204TUV.

Greia er det at det settet ha de samme fjærene jeg allerede har men har andre støtdempere som papirene refererer til.

Får å kunne dra dette til BT for å få det inn i vognkortet så tenkte jeg å handle settet, mont det på bilen for visning for så og sette på det gml jeg allerede har :)

Hvis jeg skal gjøre dette så vil jeg ha en kjøper på TUV settet med papirene så klart så jeg ikke blir sittende med 2 slike sett :)

 

Så...er det noen som kunne tenke seg ett TUV hevesett til f.eks 5000,- eller høystbydende?

 

Passer også til div Defender og Disco :)

 

Endret av M.S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står at settet er til RRC + Disco 1 + Def 90 og delenummer på fjærene og støtdemperne som også er stemplet på fjærene og støtdemperne.

 

Det de har gjort tidligere når jeg har vist biler med TUV er at det sjekker delene det gjelder opp mot TUV papirene og tar bilder av delene montert på bil og tar kopi av papirene.

Så skriver de gjerne teksten " Godkjent hevet 2" med fjærer TF0?? foran og TF0?? bak" i vognkortet.

 

Gir deg en lyd når jeg bestemmer meg i tilfelle det er noe annet du også ønsker på samme sending med deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det.

Ble Terra når jeg sulle ha litt løft og har ingen grunn til å angre på det.

Har ikke seget noe på de 2.5 åra jeg har hatt det på.

Eneste måtte være ar jeg skulle gjerne hatt 20 kanskje 30mmmer løft foran....

Det løser jeg med nye fjærfestere til akslene som er +40mm og gjør dem om til ca +25mmm.

 

Terra er ganske grei i pris og når dem i tillegg kommer med TÜV papirer så blir det det :)

I den bruken bilen går i er det greit at det er noe papirer og vise til.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...