Gå til innhold

LR verksted på sørlandet


P.Morten

Anbefalte innlegg

Motor Sør as i Kristiansand er Lr forhandler, jobber selv der med en annen Lr mekkaniker... jeg tror vi er ganske konkuransedyktige på pris og tid iforhold til Grødums (skal ikke komme med drittkasting eller skryt noen veier) men kundene ser hvertfall ikke ut til å bli skremt bort etter å ha vært hos oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig godt fornøyd med peis og arbeid da vi hadde 20´ km service på vår defender hos Motor Sør tidligere i år. :)

Ser ut til at de vet hva som skal gjøres, og gjennomfører det kjapt.

Komer til å bruke dem videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme erfaring som TLT med Motor Sør. Har hatt Pumaen min på service og div. rep. der flere ganger, bl.a. før og etter tur til Tunisia / Sahara i mars i år. (8000 problemfrie km på tre uker).

 

Blir alltid tatt imot på beste måte, enten det er av kundemottaker, delelageret, eller av MrMe og hans Skotske kollega, begge tydelig entusiaster som virkelig står til tjeneste når det trengs.

 

Så lang jeg kan vurdere jobbes det grundig og effektivt, det som skal fikses blir fikset, og til spiselig kostnad.

 

Har også tilsvarende erfaring m. salg og daglig leder, som har et uttalt ønske om å være en aktør i entusiastmarkedet. De gjorde også en god jobb i fjor høst med å overbevise kona om at hun måtte ha en Evoque, og det med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...