Gå til innhold

Range Rover Special 2014, Lørdag 13 september


robertsoevik

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Update Range Rover Special

 

Jepp, da har vi fått Nattsafarien ut på veien, så da kan vi konsentrere oss om neste punkt på Land Rover kalenderen! :)

 

Det er begynt å komme inn en del påmeldinger, nye personer som før ikke har vært med, så det er inspirerende!

Fortsett med å sende pm til meg, så returnerer jeg kontonummer etc tilbake.

Vi opererer med kanselleringsgaranti her, så dersom du/dere IKKE kan komme - og ikke vil ha plakett - så får dere pengene tilbake.

 

John Blashford-Snell er tent på norgestur, og jeg har nettopp fått oversendt presentasjonen - som inkluderer en halvtime med unikt filmmateriale av en haug med bleke briter i speedo'er og sneip i munnvikene.

Dette er helt klart fra en annen tid, men desto morsommere å se hvor moderne RRC'en var.

 

Det blir nok noe kjøring etter selve filmfremvisningen og dekksparkingen (og mat for de som ønsker det), men dette blir IKKE i treffregi. Juss her.

Noe a la det som var i fjor, men litt tøffere løype har jeg hørt.

 

Summasummarum, fortsett og send pm til undertegnede, eller Kjetil Nilsen, så oversender vi kontonummer etc så snart som mulig.

Gjerne indiker om dere ønsker å være med på gryterett/focatcha-alternativet og. (ca 250kr/pers).

 

Undertegnede reiser til Asia med jobben imorgen, så jeg er litt av og på nett til uken som kommer, men svarer alle så snart jeg kan.

 

Ser frem til å møte så mange som mulig siden dette er et viktig kapittel i LR's historie. JBS blir sikkert med på en rekke selfies i etterkant om det er noen som vil forevige sine biler og mannen.

 

Beste hilsener Rob

 

 

 

WP_20140828_20_10_17_Pro.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det bli muligheter for å slå opp telt eller campingvogn på stedet for oss som kommer langveisfra??

 

Savner fortsatt svar på dette, for oss langveisfarende, viktige spørsmålet. (Kjører fra Stavanger for å få dette med oss i år :) )

Tipper det er andre også som kommer fra andre deler av landet enn sentrale deler av Østfold ;)

Det ville vært kjekt å få info om eventuelle muligheter for litt sosialisering på fredag kveld og utover lørdagskvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Da har jeg prøvd å ringe til Balke gård, men de svarer ikke på tlf, har defor sendt en melding med forespørsel om overnatting med vogn og om det er strøm.

 

Jeg jobber om natten kl 21 00 til 04 00, og i morgen, Fredag drar jeg på tur og blir borte til Torsdag neste uke.

Robert er også bortreist, men vi vil prøve å holde oss oppdaterte og svare på spørsmål, helst på telfon.

 

 

Er det noen som vet om de vil bestille noe mat under treffet er det fint å få en ovrsikt over det.

Gå inn på nettsidene til balkegard@gmail.com å se på menyen.

 

Kjetil 90897506.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...