Gå til innhold

3 Amigos og Disco 2


sjoseth

Anbefalte innlegg

Nå er bilen endelig ren etter en tur i gjørmen. Fikk opp ABS, TC og HDC lampene da jeg sto å spant på ett hjul, på tur hjem fikk jeg bort lysene da jeg startet bilen på nytt, men kom tilbake ved neste oppstart, prøvde å spyle av beste evne for å få vekk gjørme men lampene lyser enda.

Er det slik at feilkodene må slettes eller går de bort av seg selv ved neste oppstart om problemet er borte?

Er det noen i norland med Nanocom eller Hawkeye?

Uten navn.jpg

DSC00109.JPG

DSC00111.JPG

DSC00181.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at feilkodene må slettes eller går de bort av seg selv ved neste oppstart om problemet er borte?

Hvis problemet ikke eksistere lenger ved oppstart, skal du ikke få opp tres amigos. Men feilmeldingen blir lagret og må slettes med Nanocom. Men det er vel en grunn til at de kommer tilbake. Skal jo tåle å bade i gjørme:-). Kanskje en sensor som har fått litt juling?

 

Fin bil!

Endret av Sfinx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er sensoren ja, måler brudd på venstre bak så kan vel annta at drt er den:)

 

Så nå er kaliper demontert men har ikke fått løs skiven enda, må se om jeg finner en stor skrutesj.

 

Okei, jeg bor i glomfjord så et lite stykke unna, men skal kjøre til sverige nå snart så kunne kanskje kommet innom da å få slettet feilkodene om jeg får det fikset og synket odometerer og bdu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...