Gå til innhold

Ønskes; Noen hundre meter sleping på Tyristrand (August)


Anbefalte innlegg

Det ville vært fint men min manglende E eller kode 96 i førerkortet er en sperre når det gjelder å hente henger. Det jeg har funnet ut er at førerkortet bør oppdateres og at armer ikke bør knekkes - i alle fall ikke på den måten jeg har gjort. Forferdelig upraktisk...

 

Nå ser det ut til at Håvard Guttormsen har oppskriften på å tvinge transfer over i fri. Om enn det blir noe fiklete da det sannsynligvis er midtposisjonen og jeg må få skifteren til å stoppe i rett posisjon. Men lykkes dette klarer jeg meg med lokal hjelp fra eiendomsfirmaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Disco 1 med winch 10min unna Tyristrand som sikkert kan hjelpe til litt. Har dessverre ikke hengerfeste men har slepe feste.

Må mellomaksler skrus av kan det ordnes det å B)

Endret av Kong_zuki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger å komme over å hjelpe til som lovet :)

Dette er jo ikke en vanskelig eller tidkrevende sak normalt sett, hvordan står bilen kronglete til?

Har du et bilde eller en skisse? Er det flatt og mulig å skyve bilen? Erdet noe hindere i veien, er det lang til stedet der opplasting på hengeren kan skje?

 

Skulle jeg hatt med slynger, sjakler og den slags for trekking over et ankerpunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står et stykke inn i et industrilokale. Det er noen søyler der. Mener å huske at det ikke er plass til bil med henger foran den. Nå har jeg ikke sett bilen på snart ett år men jeg skal forsøke å ta noen bilder i morgen tidlig

Ååå, innendørs på betongdekke. Da triller vi jo for hånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...