Gå til innhold

Ønskes; Noen hundre meter sleping på Tyristrand (August)


Anbefalte innlegg

Jeg våger meg på å begynne montering av Range Roveren (P38) i August. Jeg har et 40m2 lokale "på hånden" Bilen må slepes fra lagringsplassen og inn i mekkelokalet og jeg behøver litt hjelp. Jeg klarer ikke å ratte en bil uten servo selv enda. Dette vil skje ca. begynnelsen av August mnd. TIdspunktet kan tilpasses den som ser en mulighet for å hjelpe. Noen som vil kunne ha mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var hyggelig! :)

 

Siden ingen nevner konkret dato (enda) lar vi det ligge itt i luften og så skal jeg komme tilbake når jeg har fått nøkler osv.

Tralle er kanskje lurt siden bilen er strømløs og man da ikke får satt transferkassa i fri sånn helt uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror de fleste helger er åpne for litt LR jobb. Begynner på jobb igjen 4 august. Kom med noen datoer det passer best for deg Tore, så planlegger vi etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Arnulf har tralle og det passer for han 9.-10. høres det ut som datoen med stor D.

 

Håper bare tralla har vinsj i en eller annen form og er bred nok. Gaute sin var hårfint for smal slik at det ble et par ekstra merker i framfelgene...

 

Det er ikke lange transporten det er snakk om. Noen hundre meter rundt bygge. Men den skal manøvreres ut fra der den står og inn i båsen den blir tildelt. Når Gaute hjalp meg med å få bilen fra Ås til Tyristrand ble det brukt stag men litt dytting vil sannsynligvis gjøre jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg ikke får tilgang til lokalitetene den angitte helgen grunnet ferie hos eiendomsselskapet. Jeg kommer plutselig tilbake med informasjon. Om dere ikke hører noe må dere regne flyttingen som utsatt. Jeg har en mistanke om at de ikke er tilbake i jobb før den 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da spøker det dessverre for meg. Defenderen står med defekt hjul lager og jeg venter på deler fra øya. I utgangspkt ingen hindring for å hjelpe, men kona trenger bilen sin selv denne helga. Sorry gutter, ser dessverre ut som dere må klare dere uten muskel kraft fra Råholt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det var jo litt leit. Jeg henter nøkkel fredag morgen. Det er ingen krise om flytting ikke lar seg gjennomføre denne helga. Det er hjelp å få fra eiendomsselskapet på hverdager men de har ikke bilhenger og jeg synes strekningen kanskje er litt lang for sleping når ikke transferkassa kan settes i fri.

 

Jeg får se på lokalene på fredag morgen og kommer tilbake med detaljer i løpet av fredagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Arnulf kan stille. Hvis han har med tralle og vinsj bør det jo gå greit. Hvis kone bilen blir ledig så kommer jeg. Send meg mob nr på pm så kan vi avtale der hvis ting klaffer her i heimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...