Kaarejohan Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Hei, Kjapt spørsmål: leste i bruksanvisning til IIDTool at man burde ta en kalibrering av luftfjæring etter bytte av bærearmer, og ved 4-hjulskontroll. Er det noen som gjør dette, dvs. er det nødvendig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspianBlue Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Neppe. Jeg har ikke gjort dette etter bytte av bærearmer, 4-hjulskontroll eller belgbytte. Derimot ved bytte av høydesensor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Sniker inn et spørsmål her. Skal bytte en høyde sensor. Hva består kalibrering av? Så enkelt som å justere alle 4 hjørner likt. F eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaarejohan Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Takk for svar! Syntes det hørtes litt voldsomt ut. Skal prøve å sette bilen i Tight toleranse modus på luftfjæring for 4-hjulskontroll før jeg leverer den til verkstedet som skal skifte armene for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaarejohan Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Oggioffshore: ja det er vel det. Skal være litt høyere bak enn foran. Med Iidtool følger det med en instruks hvilke verdier du skal legge inn i diagnoseverktøyet basert på høydemålinger på alle hjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fogga Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Bærebruene skal heller ikke henge ned på maks utslag når de skrues fast. Foran skal det være 466mm fra senter på aksling og opp til kanten av hjulbuen. Og 485mm bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.