Gå til innhold

dekk til D3


rrcjonny

Anbefalte innlegg

Er på søken etter nye dekk til min D3..

Har 18" på både vinter og sommer, Nokia hakka 7 suv m/pigg er nye og gode dekk til vinterføret, men sommer dekkene er modne for utskifting.

Har lyst å prøve både 17" og 19", evt 20", i både AT og veidekk. Jeg blir ikke stort klokere på hva folket skriver, da anbefalingene er mange.

 

Så, er det noen som har AT (evt noe annet en yokahoma veidekk) dekk i 18". Felg og dekk i 17", 19" eller 20", AT eller veidekk. Ja da kan jeg være i kjøpe modus... Helst på orginal felg, om det følger med.

Mine orginale 18" med utslitte sommerdekk kan kansje byttes om noen skulle ønske seg det.

 

send en sms, eller en pm med merke, alder, mønster dybde og ønsket pris.

 

Mvh Jonny 97742101

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er antagelig kjørt med litt lite luft, slik at de er slitte på kantene. Men de er godkjent.

Felgene er pene og i orden. Jeg vil ha 5000 for hjulene. Da har jeg ikke tillagt dekkene noen verdi.

Men det går an å kjøre på dem en stund, og så sette på nye dekk etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...