Gå til innhold

Hvem kan kjøre diagnose på Freelander?


Anbefalte innlegg

På 12.6.2014 den 20.02, parrafin23 skrev:

+1 for den Roy. "Savner" en slik liste.

 

Jeg har diagnose til Discovery3, Range rover Sport 2005-2009. Faultmate Msv-2 Multilisens

 

Mr.P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
11 timer siden, yarnslayer skrev:

FL1?
Om den har samme oppsett som FL2 så er hjulspinn/hjulhastighets-sensorene en het potet...

 

Likt bak iallefall. Samme delenummer på sensor og hjullager etter chassisnummer 1A

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, yarnslayer skrev:

FL1?
Om den har samme oppsett som FL2 så er hjulspinn/hjulhastighets-sensorene en het potet...

Det er vel mye som tyder på at det kan være en sensor, ja. Men det ville være makelig å kunne identifisere problemet og slippe overflødig feilsøking. Bilen er vasket ren for søle  og står til tørk. Men jeg får vel bruke den så lenge hvis jeg ikke finner feilen raskt.  Det er jo elgjakt en drøy uke til B)

 

Etter mange år som FL1-eier med flere ulike biler er dette første gang jeg får tres amigos.  Noen som vet om lampene vil slukne av seg selv når feilen er rettet, eller må systemet resettes med diagnoseverktøy?  Å koble fra batteriet en stund har vel ingen hensikt til denne feilen, tror jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 hours ago, jonaf said:

Noen som vet om lampene vil slukne av seg selv når feilen er rettet, eller må systemet resettes med diagnoseverktøy?  Å koble fra batteriet en stund har vel ingen hensikt til denne feilen, tror jeg.  

Igjen - om det er som på FL2 ...

så vil de gå over i historien når feilen som forårsaker besøket er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...
  • 9 måneder senere...
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...