Gå til innhold

Hvem kan kjøre diagnose på Freelander?


Anbefalte innlegg

Vi er flere som har utstyr for å stille diagnose og resette koder.

Men vi vet ikke om hverandre, og de som trenger dette -vet heller ikke hvem vi er...

Skulle vi lagd en liste / oversikt over diagnostikere?

 

Jeg begynner selv:

Jeg holder til i Krokstadelva utenfor Drammen, og har Hawkeye lisensiert for Freelander 1.

Den fungerer også på MG-F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

+1 for den Roy. "Savner" en slik liste.

 

Jeg har diagnose til nyere biler med canbus. Discovery3, Range rover Sport 2005-2009. (ssd, Lr sitt eget diagnose program)

 

Mr.P

 

 

Har kjøpt meg multilisens til D3 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Er det noen som har en sånn diagnose/reset dimp for en FL1 i oslo området? :) .. eng M.I.L. lampa starta lyse :o:unsure::blink:blush den påstår det er noe feil med avgassene vist.. lambda sonde?

 

Faktisk mulig at du ikke trenger Nanocam/Hawkeye for feilkoder på lambda/katalysator, type P0420 og deromkring. Mye av kodene of MIL-lampe som omfatter avgass kan slettes med en billig universal OBD-leser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Kan dere tro det da... nå var min FL så velloppdragen å slette den selv.... :D

 

må tilstå at den dukka opp etter å ha kjørt 15 km uten panseret skikkelig låst, i ekstremt fuktig vær..

 

 

 

Faktisk mulig at du ikke trenger Nanocam/Hawkeye for feilkoder på lambda/katalysator, type P0420 og deromkring. Mye av kodene of MIL-lampe som omfatter avgass kan slettes med en billig universal OBD-leser.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Kan dere tro det da... nå var min FL så velloppdragen å slette den selv.... :D

 

må tilstå at den dukka opp etter å ha kjørt 15 km uten panseret skikkelig låst, i ekstremt fuktig vær..

 

Vel - må si at det ville ikke være første gang en Land Rover har vannskrækk. Jeg har en mistanke om at ingeniørene på de britiske øyer har store likheter med gamle sjøfolk... "Hvis man ignorerer at vann kan bli et problem - så skjer det ikke." :wacko:

 

Endret av yarnslayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...