Gå til innhold

Dere hadde rett


Oskarsaelid

Anbefalte innlegg

Dere hadde rett.

 

Det er som en slags sykdom. Noe som tar over inne i hjertet og bare sier at du må ha. Du må ha. Du må ha. Bare en til. Det har du plass til. Se på den da. Kom igjen. Kjørt hele denne veien også snu? Neida.

 

Ble en til i tillegg til Disco2.

Prosjekt med min far dette her da.

Motoren ligger på planet i deler. Råden ligger i oljebad i garasjen. Men det blir bil av detta og se..

 

1983 Serie3. Eks danske flyvåpenet. Kjøpt fra Vestfold Shipping av treskulptøren som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.

 

Holder denne tråden oppdatert med hva som skjer og planer/drømmer videre.

(Se så glad han far er på første bildet a!!)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Jacob har rett, Olav Antonsen a.k.a Anton Timber. . Artig bil. Den har vært med på mye rart den der. Sønnene til Antonsen er tre-beskjærere, så denne bilen har transportert mange motorsager og mye flott trevirke. Tror den har vært i deres eie i ca 10 år. Artig dekor på døra.

Endret av sv1 erik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Det var yngstesønnen vi kjøpte denne av.

Litt morsomt når jeg så Rangeren hans med masse trefellings/beskjærerutstyr så gikk samtalen slik:

 

"Driver du med trefelling?

"Ja, og treforming og slikt"

"Øøøhh.. Lagde du og broren din premiene til bmx-nm i 2001?"

"Øøøhh... Ja faktisk"

"Ja men da har vi hilst på hverandre før. Jeg sykler bmx"

"Hahaha jeg og:)"

 

Ikke bare er land rover miljøet relativt lite men hva er oddsene for at man sykler bmx sammen og a? Morsomt!

 

 

Liten oppdatering ang PU:

 

Motoren lå i deler på planet når vi kjøpte den. Nå har vi lastet av og skal sette igang å gjøre rent del for del. Har ikke bestemt oss om vi setter sammen motoren selv eller setter det bort enda.

Spyling av motorrom og generell rydding og stripping.

Vi har heller ikke bestemt oss for hvor langt ned vi skal pusse. Kan jo begynne med å legge oss under og se på tilstanden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere begge.

 

Et lite tips: Sett opp en plan, OG HOLD DERE TIL DEN!!!!! :D

Begynner man å demontere en seriebil er det lett å stoppe når det ikke er mere å demontere. og den ligger helt plukket fra hverandre

Tar et par uker å demontere og et par år å montere igjen (fordi du bare måååå rengjøre og pusse opp hver eneste del.)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei hei.

 

Bumper denne tråden her litt.

 

Vi er på utkikk etter motor som passer til seriebilen. Har en tråd inne på ønskes kjøpt men spør her og.

 

Vi har ikke peiling og er på utkikk etter noe som passer.

Noen som kan forklare litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 Bensin går rett oppi.

 

Kjøpte en på Ebay for noen år siden. 205£ 3000 i frakt.

85 hk, passer 100% for en 109. Du får faktisk bremser på den også .o)

 

Ellers er det riktig med denne syken. Nå har jeg 2xP38, 3,9 V8 og 2,5 BMW Diesel, Disco 1 og Seriebilen.

 

Endret av Sindre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...