Gå til innhold

Er dette et deksel som kan demonteres... ? (L322)


OleBV

Anbefalte innlegg

... eller er dette dieseltanken ?

 

lr_deksel1.jpg lr_deksel2.jpg

 

Driver å skal bytte bremserør da de har gått lekk, og ser at de forsvinner under dette "dekselet". Gjorde et forsøk på å løsne noen skruer, men "dekselet" satt fortsatt godt fast, samt at det ser ut til å sitte godt plantat innunder eksosrør og noe nettingmateriale.

Leser at noen mener man ikke trenger å demontere tank og eksos, mens andre skriver at de har demontert "dekselet som ser ut som tanken". Så da lurer jeg på om andre har et deksel utenpå dette jeg ser her, eller om det jeg ser er dekselet som skal av ? Eller går det ann å tre bremserøra gjennom der uten å demontere noe ?

 

Røra er lekk akkurat der hvor de forsvinner under dette "dekselet", så det er vanskelig å skjøte. Planen var derfor å bytte hele røret fra start til mål.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...