Gå til innhold

Ny!


Bjørn H

Anbefalte innlegg

Huff. Statskassa går garantert ikke inn i den kreasjoner der nei!

Det er ikke annet å gjøre enn å kjøpe seg et par tre D4'er, konservere dem med sauefett, slik at man på den måten har skikkelig og anvendelig bil livet ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEDELIG.........alle LR skal jo tydeligvis være like.......ikke mye fra disco arven her....tenker med gru hvordan en evnt ny defender vil se ut...kommer vel til å ligne alle de andre. Kjedelog når du må helt inn på hekken på en LR for å finne ut om man kjører RR , Disco eller gudene forby Defender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ble stilig jeg. Er vel ikke altfor overrasket over at den ble en smule mer aerodynamisk, men synes allikevel at det var noe disco over den ( selv om knekken i bakruta er borte). C stolpen ble også bedre enn det jeg fryktet etter å ha sett noen tidligere bilder.

Men billig blir vel ikke denne heller.... Gleder meg allikevel til å se alle de nye variantene, Disco 5 + Disco Sport + ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Statskassa går garantert ikke inn i den kreasjoner der nei!

" its more volumous than before, explained McGovern."

Så er spørsmålet om den lavere lastehøyden bidrar til nok høyde for statskassa da...

 

Jeg liker fronten, men synes det er litt trist at dette ser ut som en chimera mellom Evoque front og Saab bakpart...

Endret av Truls Vikin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...bedre enn jeg hadde frykta! Ganske stilig egentlig, men synes forhøyningen på bakre del av taket burde vært mer markant. Men får nok av tid til å venne seg til den før jeg har råd til å kjøpe en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... Viss dei IKKJE sote D-stolpen og rette opp hekken litt så er det langt mindre SAAB og langt meir Disco. Dei prøve iallefall å gå tilbake til røttene med alpine-vindu antydning der ein på D3 og D4 berre har dratt opp sidevinduane optisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja -_- . Vanskelig å si før man ser den med takgrind, vinsjfeste, front beskytter, rock/tree sliders og takstige :D .

 

men her var det også mye bra, selvmords dører bak og ingen midt stolpe - ett meget pent design alt i alt.

 

Nei jeg likte dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakdørene er hengslet bak. Bakluka er ikke todelt, men det skal visstnok være en uttrekkbar sittegreie som også kan bli sykkelstativ. Proppa med sensorer og intelligente displayer. "Gjennomsiktig" panser der kameraer under fronten projisereres på nedre del av frontruta, er jo litt kult. Men det blir mye greier som kan bli artig etter at garantien er gått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakdørene er hengslet bak. Bakluka er ikke todelt, men det skal visstnok være en uttrekkbar sittegreie som også kan bli sykkelstativ. Proppa med sensorer og intelligente displayer. "Gjennomsiktig" panser der kameraer under fronten projisereres på nedre del av frontruta, er jo litt kult. Men det blir mye greier som kan bli artig etter at garantien er gått ut.

Folk fikk frysninger av Terrain Respons, nøkkel som lades automatisk, skjerm som viser hjulgang, suround anlegg, luftfjæring, osv osv når D3 ble vist, det viser jo seg å funke veldig bra selv om garrantien har gått ut for LENGST!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja... Det skal nu litt mer enn en markert c-stolpe til for å komme med slike "dette har vi sett før" uttalelser!

Synst jeg har sett en bil med 4hjul før også.....

 

Synst den ser veldig bra ut jeg. Spendt på å se hvorda produksjonsmodellen ser ut. Husk hva som skjedde med LRX en, det ble jo en Evoque og de så helt lik ut utvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyret er ikke jeg så bekymret for. Mye av det som ble vist fram kommer nok ikke i produksjon med det første uansett. Jeg synes bare det er så synd at den skal ligne så veldig på eksisterende biler som Explorer og Saaben ++. D1-3 har alle ganske gjenkjennelige linjer som gjorde at den skilte seg ut samtidig som de hadde fine linjer.

 

Synes forresten at nye RR og RRS er blitt utrolig fine, hadde kanskje håpet de skulle gjøre det samme kunststykket med D5 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte kaffen i halsen når jeg først så bildene. (Billedlig for jeg drikker ikke kaffe...) Men utover dagen vokste bilen og det er mye bra med den. Det jeg reagerte på først var de veldig glatte karosserisidene og skjermbuene. Jeg synes fremdeles det er noe "feil" og det er at bilen optisk veldig baktung med framhjul som ser ut til å ikke få noen vekt. Jeg ville trukket begge akslene noe bakover og frontruten litt fremover for å få balanse. Det synes jeg LR klarte ganske brukbart med nye RRS mens RR lider noe av samme syndrom.

Innvendig er den glimrende. Pent integrert skjerm i midtkonsollen og tilsynelatende en joystick for betjening. Flatt gulv med skinner i gulvet. Ekstrem åpningsvinkel på dørene men selvmordsdører blir neppe noen sleger. Og bilen ser ut til å være voldsomt stor. Siden dette er en designstudie kan vi forvente at de ekstreme detaljene tones ned eller forsvinner. LR virker å være ganske lydhøre og jeg antar at kundegruppen for Discovery nok ønsker seg et litt mer nedtonet og "kantete" karosseri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fremdeles det er noe "feil" og det er at bilen optisk veldig baktung med framhjul som ser ut til å ikke få noen vekt. Jeg ville trukket begge akslene noe bakover og frontruten litt fremover for å få balanse. Det synes jeg LR klarte ganske brukbart med nye RRS mens RR lider noe av samme syndrom.

 

 

Ser poenget ditt, men er ikke det noe som har gått igjen på LR i alle år!?

Synes gamle RR'er er skikkelig si'rumpa. Uten at det nødvendigvis er "optisk feil"...

 

 

Jeg synes den er skammelig rå!! Liker at den ser mer høyreist ut enn RR Sport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...