Bjørn H Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isak Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Huff. Statskassa går garantert ikke inn i den kreasjoner der nei! Det er ikke annet å gjøre enn å kjøpe seg et par tre D4'er, konservere dem med sauefett, slik at man på den måten har skikkelig og anvendelig bil livet ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn H Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 ..bare concept visst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joakimp Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 KJEDELIG.........alle LR skal jo tydeligvis være like.......ikke mye fra disco arven her....tenker med gru hvordan en evnt ny defender vil se ut...kommer vel til å ligne alle de andre. Kjedelog når du må helt inn på hekken på en LR for å finne ut om man kjører RR , Disco eller gudene forby Defender. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn H Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 http://www.autoexpress.co.uk/land-rover/discovery/86619/new-land-rover-discovery-vision-concept-details-and-pics Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Kvart Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Synes den ble stilig jeg. Er vel ikke altfor overrasket over at den ble en smule mer aerodynamisk, men synes allikevel at det var noe disco over den ( selv om knekken i bakruta er borte). C stolpen ble også bedre enn det jeg fryktet etter å ha sett noen tidligere bilder. Men billig blir vel ikke denne heller.... Gleder meg allikevel til å se alle de nye variantene, Disco 5 + Disco Sport + ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truls Vikin Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Huff. Statskassa går garantert ikke inn i den kreasjoner der nei!" its more volumous than before, explained McGovern."Så er spørsmålet om den lavere lastehøyden bidrar til nok høyde for statskassa da... Jeg liker fronten, men synes det er litt trist at dette ser ut som en chimera mellom Evoque front og Saab bakpart... Endret 15. april 2014 av Truls Vikin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESPO Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Tja...bedre enn jeg hadde frykta! Ganske stilig egentlig, men synes forhøyningen på bakre del av taket burde vært mer markant. Men får nok av tid til å venne seg til den før jeg har råd til å kjøpe en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freeskiing Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Helt rå, gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 SAAB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jschille Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 hmmm.... Viss dei IKKJE sote D-stolpen og rette opp hekken litt så er det langt mindre SAAB og langt meir Disco. Dei prøve iallefall å gå tilbake til røttene med alpine-vindu antydning der ein på D3 og D4 berre har dratt opp sidevinduane optisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Den ligner utrolig på Ford Explorer http://truckyeah.jalopnik.com/land-rover-discovery-concept-is-all-show-not-the-futur-1563225357/+zacestrada Endret 15. april 2014 av motom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brage Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Tja . Vanskelig å si før man ser den med takgrind, vinsjfeste, front beskytter, rock/tree sliders og takstige . men her var det også mye bra, selvmords dører bak og ingen midt stolpe - ett meget pent design alt i alt. Nei jeg likte dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Selvmordsdørene er muligens bare for å vise interiør conceptet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnarsk Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Når Kina går konkurs ser tilogmed Land Rover at de må lage biler for vanlige folk..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pederover Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Den ligner utrolig på Ford Explorer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESPO Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Bakdørene er hengslet bak. Bakluka er ikke todelt, men det skal visstnok være en uttrekkbar sittegreie som også kan bli sykkelstativ. Proppa med sensorer og intelligente displayer. "Gjennomsiktig" panser der kameraer under fronten projisereres på nedre del av frontruta, er jo litt kult. Men det blir mye greier som kan bli artig etter at garantien er gått ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truls Vikin Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Den ligner utrolig på Ford Explorer Ja, sett på et sett hjul fra Mini, så stemmer også proporsjonene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qcnr Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Trodde jeg hadde sett det før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads SL Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Bakdørene er hengslet bak. Bakluka er ikke todelt, men det skal visstnok være en uttrekkbar sittegreie som også kan bli sykkelstativ. Proppa med sensorer og intelligente displayer. "Gjennomsiktig" panser der kameraer under fronten projisereres på nedre del av frontruta, er jo litt kult. Men det blir mye greier som kan bli artig etter at garantien er gått ut. Folk fikk frysninger av Terrain Respons, nøkkel som lades automatisk, skjerm som viser hjulgang, suround anlegg, luftfjæring, osv osv når D3 ble vist, det viser jo seg å funke veldig bra selv om garrantien har gått ut for LENGST! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isak Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Trodde jeg hadde sett det før... Nåja... Det skal nu litt mer enn en markert c-stolpe til for å komme med slike "dette har vi sett før" uttalelser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads SL Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Nåja... Det skal nu litt mer enn en markert c-stolpe til for å komme med slike "dette har vi sett før" uttalelser! Synst jeg har sett en bil med 4hjul før også..... Synst den ser veldig bra ut jeg. Spendt på å se hvorda produksjonsmodellen ser ut. Husk hva som skjedde med LRX en, det ble jo en Evoque og de så helt lik ut utvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Utstyret er ikke jeg så bekymret for. Mye av det som ble vist fram kommer nok ikke i produksjon med det første uansett. Jeg synes bare det er så synd at den skal ligne så veldig på eksisterende biler som Explorer og Saaben ++. D1-3 har alle ganske gjenkjennelige linjer som gjorde at den skilte seg ut samtidig som de hadde fine linjer. Synes forresten at nye RR og RRS er blitt utrolig fine, hadde kanskje håpet de skulle gjøre det samme kunststykket med D5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore Kjernmoen Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Jeg satte kaffen i halsen når jeg først så bildene. (Billedlig for jeg drikker ikke kaffe...) Men utover dagen vokste bilen og det er mye bra med den. Det jeg reagerte på først var de veldig glatte karosserisidene og skjermbuene. Jeg synes fremdeles det er noe "feil" og det er at bilen optisk veldig baktung med framhjul som ser ut til å ikke få noen vekt. Jeg ville trukket begge akslene noe bakover og frontruten litt fremover for å få balanse. Det synes jeg LR klarte ganske brukbart med nye RRS mens RR lider noe av samme syndrom. Innvendig er den glimrende. Pent integrert skjerm i midtkonsollen og tilsynelatende en joystick for betjening. Flatt gulv med skinner i gulvet. Ekstrem åpningsvinkel på dørene men selvmordsdører blir neppe noen sleger. Og bilen ser ut til å være voldsomt stor. Siden dette er en designstudie kan vi forvente at de ekstreme detaljene tones ned eller forsvinner. LR virker å være ganske lydhøre og jeg antar at kundegruppen for Discovery nok ønsker seg et litt mer nedtonet og "kantete" karosseri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gkjernaas Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg synes fremdeles det er noe "feil" og det er at bilen optisk veldig baktung med framhjul som ser ut til å ikke få noen vekt. Jeg ville trukket begge akslene noe bakover og frontruten litt fremover for å få balanse. Det synes jeg LR klarte ganske brukbart med nye RRS mens RR lider noe av samme syndrom. Ser poenget ditt, men er ikke det noe som har gått igjen på LR i alle år!? Synes gamle RR'er er skikkelig si'rumpa. Uten at det nødvendigvis er "optisk feil"... Jeg synes den er skammelig rå!! Liker at den ser mer høyreist ut enn RR Sport! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.