Gå til innhold

Dekk og felg til Defender 110


Åge

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har dekk med felg til bruk om sommeren gjerne 235/85 x 16 til Defender å selge. Alternative dimensjoner kan også være aktuelt.

 

Helst type All terrain eller lignende.

 

/Åge

Er en 2006 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn Viggo. Jo det stemmer det 33" på 10x15 felg.

 

Ingen tvil om at disse kler bilen veldig godt, men ønsker meg noe lovlig til vanlig bruk, og da trenger jeg både dekk og felg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt nye dekk (BFG MT) og da har jeg ikke bruk for AT dekkene som sitter på. Hvis det er slik at du bare trenger dekk for å kunne vise bilen, eller lignende, så kan du få disse dekkene gratis. Uten felg vel og merke. De sitter på boost felger, men de vil jeg ha selv. Dette dreier seg om Goodyear AT dekk, husker ikke hva de heter, Duratrec regner jeg med. Det er en noe mønster igjen, men ikke nok til at jeg tror de har noen stor verdi for videresalg. Men burde ihvertfall vare én sesong. Dimensjonen er 265/75 16. Jeg kan måle hvor mye mønster det er igjen når jeg kommer hjem senere idag hvis det er interessant.

 

Edit: skrivefeil

Endret av Bjørn Viggo Andersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt 255/85 -16 BFG M/T KM2 dekk fra dekkonline.com. Vurderte også å bestille fra nomax.no, men har hørt at det er litt variende hvor kjappe de er.

 

Tja, sitter å venter på dekk fra dekkonline i disse uker. De kom til Norge 17.mars, men har enda ikke dukket opp i nærheten av meg.

De var sendt fra Tyskland 7.mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt nye dekk (BFG MT) og da har jeg ikke bruk for AT dekkene som sitter på. Hvis det er slik at du bare trenger dekk for å kunne vise bilen, eller lignende, så kan du få disse dekkene gratis. Uten felg vel og merke. De sitter på boost felger, men de vil jeg ha selv. Dette dreier seg om Goodyear AT dekk, husker ikke hva de heter, Duratrec regner jeg med. Det er en noe mønster igjen, men ikke nok til at jeg tror de har noen stor verdi for videresalg. Men burde ihvertfall vare én sesong. Dimensjonen er 265/75 16. Jeg kan måle hvor mye mønster det er igjen når jeg kommer hjem senere idag hvis det er interessant.

 

Edit: skrivefeil

Da er de gamle AT dekkene mine gitt bort til noen andre som var i beit for noen dekk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...