Gå til innhold

Hente takgrind, ullevålsveien, Oslo


lafterolf

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å hente takgrind til Defender 110 i Oslo. Den skulle helst vært hentet i morgen ettermiddag, torsdag,

 

jeg trenger også hjelp til oppbevaring til frakt videre er ordnet. Oppbevaring kan selvsagt bli på taket til en Defender :)

Den tåler å stå ute mot en vegg eller lignende, altså stå ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den står der enda. Har frakt med clausen som kjører fra....farsken hette det igjen?, litt sørvest fra Oslo og nordover. Om noen kunne plukket opp een ville jeg følt meg tryggere, for nå står den tilgjengelig for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine geografikunnskaper er ikke mye å skryte av.. Langhus ligger, og nå er det nok mange som humrer i sjegget, ikke sørvest for Oslo, men stikk motsatt retning.

 

Jeg hadde skyss på grinda av Mossekongen, men da hadde ikke selger lagt ut de vitale deler. Nå er derimot alle deler tilstede, og grinda skulle hatt skyss til Langhus :)

 

belønning til utførende befrakter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langhus er en forstad til Ski.

 

Ski ligger mellom Oslo og Moss, altså sør-sør-øst for Oslo.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er lastet på hengeren allerede men det er plass til mer. Mon tro om skrotnissen (lafterolf) benytter anledningen til å frakte mangt og mye til Trøndelag ??

Noe er lastet på hengeren allerede men det er plass til mer. Mon tro om skrotnissen (lafterolf) benytter anledningen til å frakte mangt og mye til Trøndelag ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...