Gå til innhold

Kanvasduk til kapell...


sletnern

Anbefalte innlegg

Hei folkens...

 

Jeg har sviktet når det gjelder Land Rover, og kjører en International 1200c pickup, men da det er veldig mye hyggelige kloke mennesker her på forumet har jeg bestemt meg for å forbli her, hehe.

 

Og jeg er ute etter kanvasduk som jeg kan bruke til å lage kapell på pickupen min. Planen er å lage et tak som har to lag duk, med isolasjon imellom lagene(tynt), siden jeg har veldig lyst til å bruke bilen litt som en primitiv campingbil i tillegg til arbeidsbil. Så det jeg er ute etter er noe sterkt, vanntett og ikke altfor tungt. Må ikke være vanntett, for det går vel an å impregnere evt.

 

Noen som har tips og triks? Tar imot alt med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 1700.- for duken. Husker ikke målene, men den må være veldig mange meter, kanskje 10. Kan se om jeg finner ut av det.

 

Jeg tenkte å sy canvas men det ble som vanlig liggende i hylla.

 

Er du ute etter tynnere duk bør du ta kontakt med teltfabrikk. Ytterduken ville jeg ikke hatt tynnere, for den må være solid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig intr. i duken. Men kunne tenke meg å få målene(hvis det er mulig). Er det en "moderne" type, eller en litt eldre "militær" type?

 

Ja, Rune, en 110 er jo en flott idé, men jeg må ha gammel bil, hvis ikke forsvinner all dagdrømmingen, hehe. En gammel Land Rover er nok ikke en umulighet, men ikke med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvis det er duken jeg skaffa deg Rolf så er det teltduk som ble brukt av Rofi i Molde til å sy telt til katastrofeområder. God kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...