Gå til innhold

Serie2 deler


uffern

Anbefalte innlegg

Skal begynne å demontere en serie2 88".Dette er vel en ren s2 da eksosen går ut i skjermen?Skal ha noen smådeler selv.Bakkasse ingenting å ha,motor kan sveives rundt ellers ukjent tilstand,går an å sette spaken i alle gir ellers ukjent tilstand.Akslinger går rundt uten ulyder ellers ukjent tilstand.Ellers en god del orginale smådeler.Torpedo og ruteramme ser meget bra ut.Tar bilen inn i garasjen og starter demontering i morgen.Får vel bedre oversikt da.Priser blir vi enige om.Spørsmål om deler tar vi i tråden,priser tar vi etterhvert.For ordenskyld:det er en bensin.

 

 

20140305_120847.jpg20140305_120857.jpg20140305_120913.jpg20140305_120928.jpg20140305_120949.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i blinklysbryteren om den virker. Gjerne også indikatorlampa om den er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse_bra:Gi bud på motor og gear.Alle lys bortsett fra et blinklys mangler.Instrumentplate og instrumenter ser bra ut,bakluke ikke til salgs.V dør ser bra ut h dør ikke så bra.holder til på Gjøvik.

Spitfire:Framskjermer er noe bulkete,men absoludt ikke håpløse.Fronstykket ser bra ut,grill ser det ut til at det er mange som er intr i men er der den også.Panser mangler.

campbell:Varme aparatet er der,men er delevis demontert men ser ikke ut til å mangle no deler.

AndreB:Har manifold og radiator,ser greit ut .

Felles for alt mekanisk/teknisk er at jeg ikke kan garantere tilstand da bilen ikke har vært startet i mitt eie.Skal prøve å få lagt ut mer detaljerte bilder,vil også kunne se tilstand bedre når ting blir demontert.Når det gjelder priser,så gi bud.Er det noe som flere er interesert så gjelder høyeste bud eller førstemann som kan hente ,da dette skal ut og vekk fra garasjen raskest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse_bra:Gi bud på motor og gear.Alle lys bortsett fra et blinklys mangler.Instrumentplate og instrumenter ser bra ut,bakluke ikke til salgs.V dør ser bra ut h dør ikke så bra.holder til på Gjøvik.

Spitfire:Framskjermer er noe bulkete,men absoludt ikke håpløse.Fronstykket ser bra ut,grill ser det ut til at det er mange som er intr i men er der den også.Panser mangler.

campbell:Varme aparatet er der,men er delevis demontert men ser ikke ut til å mangle no deler.

AndreB:Har manifold og radiator,ser greit ut .

Felles for alt mekanisk/teknisk er at jeg ikke kan garantere tilstand da bilen ikke har vært startet i mitt eie.Skal prøve å få lagt ut mer detaljerte bilder,vil også kunne se tilstand bedre når ting blir demontert.Når det gjelder priser,så gi bud.Er det noe som flere er interesert så gjelder høyeste bud eller førstemann som kan hente ,da dette skal ut og vekk fra garasjen raskest mulig.

Hvis du holder til på Gjøvik så kommer jeg innom så raskt det passer deg. Send meg en sms eller ring på Tlf 90974203. Mvh Ketil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du holder til på Gjøvik så kommer jeg innom så raskt det passer deg. Send meg en sms eller ring på Tlf 90974203. Mvh Ketil.

Reiser til fjells nå.Men har fri på tirsdag,ringer deg over helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg er interessert i Rattet, Dekselet til hovudsikkringen, Tempraturinstrument m/kappilarføler og Laderegulatoren, viss du kan sende dette i posten til Etne.

Noko av dette har eg vore på utkikk etter lenge, og ikkje funnet.

Eg byr 750,- kr for desse 4 delene.

Er også på jakt etter viftedekselet på radiatoren, den reknar med at du er mest interessert i å selle denne komplett.

Mulig dei som kjøper denne, då har eit dekksel til overs.

 

Mvh

Sveinung Steine

Frette

5590 Etne

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Eg er interessert i Rattet, Dekselet til hovudsikkringen, Tempraturinstrument m/kappilarføler og Laderegulatoren, viss du kan sende dette i posten til Etne.

Noko av dette har eg vore på utkikk etter lenge, og ikkje funnet.

Eg byr 750,- kr for desse 4 delene.

Er også på jakt etter viftedekselet på radiatoren, den reknar med at du er mest interessert i å selle denne komplett.

Mulig dei som kjøper denne, då har eit dekksel til overs.

 

Mvh

Sveinung Steine

Frette

5590 Etne

 

Du har PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i ventilasjonsdysene til frontrutene og åpningsmekanikken til ventilasjonslukene i torpedoveggen.

Henter selv.

Endret av Tele.65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tele.65:Disse delene er der.sender deg pm når det er demontert.

 

 

Klusenhusen:Rattstamme og styresnekke er greit.sender pm når det er demontert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring meg på 90974203 så kan jeg komme innom idag. Mvh Ketil.

Til dere som har bestilt deler.Demontering går desverre litt tregt om dagen,pga en rygg som ikke vil samarbeide :( .men prøver å gjøre litt hver dag, -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...