Gå til innhold

offroad bilen


county

Anbefalte innlegg

Ante meg det Harald.. bilen er uten papirer og hadde ikke jeg hentet den, hadde den lagt i smelteovnen for lenge siden.. Da er det bedre og lage offroad bil av den.. Roer seg når den er ferdig tror jeg.. Har ikke tenkt og herje den i filler heller eller hive serie 1 deler så slapp av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan bli spennende...... Eh, å se bilen ferdig, mener jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok helt sikkert best at det blir offroadbil.

 

Jeg synes fremdeles det er sørgelig å bygge om til offroadbil. Som offroadbil duger alt, og den discoen du nettopp hugget opp ville dugd i bøtter og spann.

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.De delene jeg ser på bildene er mye bedre stand enn prosjektet jeg har stående.

Men,det er ikke min bil og det er tillatt å gjøre det man vil med egen bil.

Men,County risikerer å bli rullet i godt brukt motorolje og rullet i fjær ved neste treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det er din bil og alle har rett til å gjøre hva de vil :).

 

Du kan jo vurdere å bytte de gode karosseridelene med litt dårligere deler fra Gaute, eller noen andre.

 

Og det er masse plass til åtter og støtdempertårn i motorrommet ^_^. For du trenger ikke montere en stor radiator i motorrommet. Da får du frontplaten plassert slik som originalt og du får plass til lykter på rett plass. Egentlig trenger du ikke radiator i motrorrommet i det hele tatt, den kan plasseres bak. Og bredden er jo ikke noe problem, støtdempertårn blir like langt fra hverandre som på en RR, Discovery eller 90/110/130/Defender ettersom du sikkert vil bruke aksler fra en av disse bilene. Og disse bilene har plass til en åtter mellom støtdempertårnene.

 

Lykke til.

 

Ønske aill ein fin kveld og en god hælg

hilsen

Henry Arnfinn :)

Endret av Elvehundre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye... :) Har bygd bil før, men denne skal bli RÅ.. Det var planen i alle fall og jeg har alle løsningene.. og skulle det dukke opp et problem eller to så skal jeg finne ut av det.. :) Bare klør i fingrene etter og komme i gang. blir masse skruing i år.. :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker ikke olje men asfalt hehe...

 

Har resten av dempere og fjære til deg, legge ved ingangsdor, kan hentes nå det passer....

 

 

G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...