Gå til innhold

Disco3 i Nord-Trøndelag


Rikerud

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vurderer å kjøpe meg en Disco3. Men det er dessverre ingen Land Rover forhandlere her i fylket, nærmeste er i Trondheim.

 

Derfor spør jeg, er det noen verksteder i NT som har spesiell kjennskap til Land Rover generelt og Disco3 spesielt? Uansett om det ikke finnes noen spesialister så regner jeg jo med at det skal gå an å få en slik bil reparert...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit. Trivelig at det blir flere fra Nord-Trøndelag :)

 

Jeg vet ikke av noe verksted i dette fylket som har kompetanse på Landrover. Discovery nr3 er i grunnen en moderne bil, oppbygd som de fleste så jeg vil tro at et vanlig verksted kan reparere det meste. Med kompetansen her inne vil du nok få en oversikt over feilene før du velger verksted, og reiser du inn til Trondheim burde de kunne bytte det meste der.

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret. Jeg er ikke så veldig bekymret for mangel på Land Rover-kompetanse. Som du sier vil de fleste verksteder kunne reparere det meste, Men det hadde vært "kjekt" om noen i aksen Levanger - Namsos hadde spesiell kunnskap. Det kreves kanskje noe spesialutstyr også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det forresten noen i området som har en D3 jeg kan prøvekjøre? Har hatt mange år bak rattet i en LC120 og var forsåvidt fornøyd med den. Men har aldri kjørt en D3 og skulle gjerne prøvd litt før jeg brenner til og kjøper en. Det er som kjent ikke så mange slike biler her i NT-fylket (selv om jeg spotter biler innimellom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...