Gå til innhold

Forumtreff 2014 - tidspunkt?


Steinar

Ønsket dato for Forumtreff 2014  

67 stemmer

  1. 1. Hvilke dato for forumtreffet foretrekker du?

    • 13-15/6
      35
    • 20-22/6
      15
    • Det spiller ingen rolle
      17


Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Satser på et par feriedager eller avspasering ett par dager før, såpass at jeg får putret meg nedover på egen maskin. Skal slå ned setene, sånn at jeg får plass til alt verktyget, så kan dere få skru den ferdig ila helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) vi kommer over fjellet vi også men først har vi 2 treff på denne sida av fjellet vi skal ha med oss,

ser ut til at vi får med oss hele 3 treff på Østlandet i år, vertfall som er planlagt og i timeplanen :D

kunne tenke fått med meg den turen i gruva som vi gikk glipp av i fjor.. å ellers en liten tur på skauen eller opp en bergnabb i ulendt terreng hadde også vært fint, behøver ikke være 7timers tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i min regi,Hahaug.

Jeg har noen andre ,egoistiske,planer på lørdagen denne gang.

Den traktorveien vi kjørte den gang fikk kjørt i filler grøfta på toppen av noen og eier var ikke helt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...