Gå til innhold

Forsikring - et behagelig bytte


Chad

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt om forsikring på forskjellige tråder her, og har skjønt at det å bytte ved tid til annen er lurest. Jeg vil dog gi et lite hint som kom i min favør. Jeg har tidligere hatt DNB, og nå siste to år IF. Har vært godt fornøyd med IF, som totalkunde, men syns ikke tilbudet på rundt 9500,- for kasko på en 2000 Discovery hørtes riktig ut. Kontaktet derfor Troll forsikring, som kunne gi meg samme forsikring for 5300,-, altså nesten halve prisen (!!). Dekningen er stort sett lik som hos IF, med unntak av at Troll ikke ville motorhavariforsikre biler eldre enn ti år. Dette er vel kanskje gjengs i bransjen nå?

 

Uansett - godt fornøyd med sparte penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorer med 10 år på baken og havariforsikring gir nok mye fradrag på utbetalingen fra selskapet,tenker jeg.

Hadde full kasko på en MC en gang hvor kaskoen for ett år kostet ganske nøyaktig 50% av sykkelens verdi hos selskapet.

Da var jeg ikke mye imponert etter at jeg hadde sjekket om det var tyrkleif et sted og svaret var negativt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...