Gå til innhold

walkabout på NRK nå.


Anbefalte innlegg

Det er noe som skurrer i aldersbestemmelsen av bilen. det var da vitterlig en S3-front, men i programmet så sa de at den var 48 år gammel og i programomtalen står det 50 år. Og dashen var vel ikke S3, eller? Ombygd? Lisensprodusert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart setande å studere bilen for å sjå kva i alle dagar det var for noko. Serie3 front, heil frontrute, panser utan nedsenkning for reservehjul og eit spesielt tak med bua hjørner og skyvevindu. Ei blanding av mykje forskjellig på den bilen.

 

Flott program med dei 2 galningane. Gler meg til sjå vidare. Full respekt for å finne på det dei gjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils og Ronny er noe av det aller likeste jeg ser på tv. De framstår som en fantastisk blanding av bygdetullinger og verdensvante som synes å alltid bringe fram interessante mennesker, miljøer og situasjoner.

Endret av Myhre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør man drite seg litt ut utenfor tyristområder blir man fort kjent med folk.

Gi av deg selv og du får tifold tilbake,mener jeg å ha hørt et sted.

Det stemmer også med min erfaring.

Men jeg er litt mer reservert enn de to gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...