Gå til innhold

Klubbkveld hos PS Service på Hamar 5/3-14


Tom Rossing

Anbefalte innlegg

NLRK avd øst har gleden av å invitere medlemmene til klubbkveld hos PS Service på Hamar!

Onsdag 5/3. kl 1800 i PS Service sine lokaler på Midtstranda i Hamar.

PS Service viser fram sitt verksted og hva de kan tilby oss som kjører LandRover. NLRK og PS Service har inngått en rabattavtale, og PS Service har spesialisert seg på LandRover. Per dd er ca 40% av deres omsetning LR relatert.

Det vil bli enkel servering. Vel møtt! ?

Endret av Tore Kjernmoen
Rettet dato
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mange finner veien på onsdag 5/3 18-2.

 

Fint for oss ,å få et verksted på nordsia,og fint for dem å få vist seg fram for oss. Dette kalles : Vinn Vinn ! :D

 

PS Servicesenter er også medlem i NLRK,avd. Øst, òg sponsor til Landstreffet 2014 :)

 

RS


Dette blei en lang klubbkveld,men skal være : 18-21 :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer desverre heller ikke,da jeg er i Trondheim ,hos avd. Midt-Norge ,på deres Årsmøte.

 

RS

 

NB! Men jeg er der i mårra kl 07.30,for litt oljeskift etc. etc.,før Tr.heims tur. :)

Desverre har de ingen pølser varme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått ut fingeren og gjort som jeg annonserte i denne http://www.lrforum.com/forum/index.php?showtopic=69414&hl=medlemskap tråden så skulle jeg hat tatt turen dersom tida var til stede. Noe det uansett er usikkert om den her.

Men har jeg fått ut fingeren? Neida blush

Det er ikke for sent. Du kan melde deg inn i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra oppmøte på Hamar i kveld.

 

Takk til Rune og gutta på Hamar for at de fikk til opplegget. Det ble en hyggelig kveld med masse juging og kaffe.

Gleder meg til å komme tilbake på vårsjekk! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...