Bjørn P Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 hvor store off road dekk kan en bruke uten å måtte kutte i hjulbuen.er det kanskje noen som har noen for mange, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EHS Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Original eller exmil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg synes 255/85x16" er en flott dimensjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn P Skrevet 22. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2014 sivil bil med parabolfjører og miltær lenker.trur det var det han sa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EHS Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Da er håndlafterens tips godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jon71 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Sniker inn et spørsmål her. Vil 285/85x16 passe på ex-mil med ex-mil felger, eller må man bruke bredere felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det går fint. Jeg bruker det. Bråk er ikke et tema, for det eneste dekket i denne dimensjonen bråker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jon71 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg kjøpte Bose ANR headset, da jeg skulle fly til Brasil. Det funker veldig godt i en Ex-Mil. Den blir så stille og fint. Samtidig får jeg musikk fra GPS'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) De dekkene er stabile å kjøre på. De bør seipes for de slites i trapping. Endret 23. februar 2014 av lafterolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Sjekk vinklene dine,Rolf. Ikke de på skuldrene,altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
austbø109 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 255 85 16 er flott på serie bil. Har kjørt med 285 85 16 før. å di bør flyttest ut for å ha noe form for svingradius. Eg kjørte med exmil felg å 30mm spacer å da stakk di akkurat uttafor. Å skjermbreddere på seriebil er fy å skamm mener nå eg. So gå for 255 85 16 di er smale å høye akkurat det en seriebil bør ha. Hadde samme slitasje problem som rolf med mine silverstone mt117 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Jeg kan ikke huske å ha slitt med det problemet på mine biler så det er derfor jeg er litt påståelig. Med lange sjakler,x-mil,på sivil seriebil brukte jeg kiler mellom fjær og aksel for å få riktige vinkler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Dette er dekk med traktormønster. Knastene går på skrå fra midten og helt ut slik at hver knast vil slites mye på asfalt. Det er årsaken til at de slites i trapping akkurat som traktordekk. Tror de heter silverstone 117 mt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn P Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Har du sånne kiler til å legge mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.