Gå til innhold

Styr unna RJ 38642 når den kommer for salg igjen!


Jabra

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Jeg har en uggen følelse av at all elektronikk på denne bilen må plukkes fra hverandre og gjøres på nytt skikkelig. I Jabras eie fikk jeg "Gleden" av å koble til diagnose apparat på den. Til min store overaskelse fikk jeg ikke kontakt med noen av ecuene i bilen. testern sa "vehicle not connected". Etter å ha hørt hele den grufulle historien og hva den bilen har vært igjennom fra Jabra, the man him self. så skjønte jeg uggler i mosen. Jeg så litt på obd pluggen og ledningene, det så ut som noen hadde vært der og rota det til. Det luktet ikke noe av bilen og alt så fint ut ihht hva som har skjedd og hva som har vært gjort med den. Så jeg håper neste eier KAN elektronikken i bilene inn og ut og baklengs og i søvne for jeg er redd det er myyyyyye å gjøre på den, rart den i det hele tatt virker. Jeg synes virkelig synd på Jabra, En kjempe trivvelig kar som endelig fått seg en bil han kunne tenke seg også skal han få oppleve dette her. Det er godt du er resurs sterk man Jabra og rydder opp. Har det blitt no fiber på faren din enda?

 

P.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempebra at en slik horrorhistorie blir delt og diskutert her inne! Jeg selv i begynnelsen av min D3 jagd syntes det var veldig fristende med en "fin" Discovery fra en forhandler med garantie ville være en veldig "safe bet". Etter opplevelsen med Discoen som jeg kjøpte gjennom forumet på en fantastisk, gjenomsidig tillitsbasis syns jeg det er sikkert bedre å kjøpe en Disco som har vært ordentlig i bruk (gjerne med mer km) og hadde god stel og pleie enn en blingbling tilbud fra en forhandler hvor du hvet ingenting om bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nye eier er Tannlege og ser for meg han må justere prislisten sin i nær fremtid:)

 

Du mener det blir dyrt å rotfylle på Evje? He he.

 

Ja jeg vet at det kanskje ikke er passende å le, men jeg kunne bare ikke dy meg. Jeg håper nå bare at den nye eieren får et lykkelig og problemfritt bilhold. Det er tørt og fint klima på Evje, det hjelper kanskje på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være slik at en bil blir levert tilbake pga av store feil, og så skal bilen bare selges videre uten at ny eier blir opplyst om at hele ryggmargen til bilen er pulverisert og forsøkt operert.

Er ikke dette en sak for forbrukerombudet?

Den nye eieren bør kontaktes, historikk bør oversendes pr mail, med kopi til forbrukerombudet og selger.

Unner ingen en slik bil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest alt om denne bilen her nå..... Utrolig trist å lese historien. Håper ny eier i Evje og Hornes får god info om dette slik at han kan gjøre seg opp en ny mening om bilen han har kjøpt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...