BjarneY Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Har en lekkasje på oljekjølingen til automatkassa. Er det vanlig at de rørene får det noe annet sted enn i koblingene/pakningene? Skulle tro at de rørene tåler litt... Og uten å ha vært å sjekket så veldig nøye selv, de fant lekkasjen på en nylig Eu test, så ser de rørene rimelig vanskelig ut å skifte? Eller er det lett sak? Og om jeg må skifte. Finner bare de på roverparts i USA, http://www.roverparts.com/Parts/UBP101020.cfm Sjekket famousfour, rimmer, firstfour, ashcroft etc. siden jeg også må ha tak i noe annet smått, men uten å finne de. Har de et annet navn en transmission cooler pipe i England? Og går det ev å bare få tak i pakningene hvis det er bare det som må byttes? Sitter litt fast her så håper noen har vært borti dette. Bjarne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BjarneY Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Fant delen på britishparts, eller ihvertfall nye rør. Men lurer fremdeles på resten :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Har en lekkasje på oljekjølingen til automatkassa. Er det vanlig at de rørene får det noe annet sted enn i koblingene/pakningene? JA.GUMMIEN LEKKER OFTE I OVERGANG TIL KUPLING. Skulle tro at de rørene tåler litt...RUSTER OPP. Og uten å ha vært å sjekket så veldig nøye selv, de fant lekkasjen på en nylig Eu test, så ser de rørene rimelig vanskelig ut å skifte? JA. Eller er det lett sak? NEI. BYTT BEGGE. SAUS INN KUPLINGENE MED RUSTLØSER PÅ KJØLER GODT LENGE FØR SKIFT. ELLERS BLIR DET FORT KJØLERSKIFT OGSÅ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BjarneY Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 :-) Og da var det absolutt ingen tvil. Fikk forøvrig veldig bra respons fra http://britishparts.co.uk/. De var via mail på saken etter 20 min. Følger de opp på denne måten så er jeg imponert. Takk for svar Gaute, det er bare å brette opp armene. Har foringer på panhardstag, hardy kobling og et eksosanlegg som henger og slenger pluss noe annet smått å få gjort unna også. Men litt morro må en vel ha :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.