Gå til innhold

Hjelp MB300


Andreas1710

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem med MB 300 ambulansen jeg kjører her oppe i Setermoen leir. Etter bare noen minutter med kjøring går temperaturmåleren helt opp på max. Men om jeg rører en hvilken som helst knapp (Lys, varme, vindusviskere) spretter den litt rundt men slår seg som regel til ro litt over halvveis eller høyere... Fikk den akkurat tilbake fra ett lengre opphold på Setermoen militær tekniske verksted. Noen som har noen ide om hva det kan være?

Hilsen fortvilt visekorporal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordfeil.
Helt vanlig problem.
Lokaliser ALLE jordpunkter, skru ut 6mm skruen som samler jordforbindelsene, rengjør godt og monter. Husk syrefri fett for beskyttelse.

 

( fritt fra husken, jordbpunkt er foran, under batteriet, på starteren, under bilen mellom girkasse og ramme, bak ved hengerfestet og inni bilen, over sikringsboksen. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...