Gå til innhold

Motorvarmer til L322 TDV8 3,6 liter


ksskaret

Anbefalte innlegg

Min 2010 TDV8 3,6 liter er utrustet med webasto tilleggs- og parkeringsvarmer som er vel og bra. Men jeg kunne gjerne tenke meg en elektrisk motorvarmer i tillegg.

 

Etter kontakt med DEFA konkluderes at de kun har utviklet en moteringsløsning for RRS TDV8 mellom motor og webasto. I motsetning til RRS som har webasto montert på venstre side i motorrom, har RR montert sin på høyre side mellom innerskjerm og skjerm.

 

Er det noen som kjenner til at noen har montert en DEFA/tilsvarende slangevarmer på L322 TDV8 ?

Endret av ksskaret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det litt sånn smør på flesk? Det er ikke sikkert det er en praktisk god løsning, jeg vet at L322 med webasto styrer en del vannventiler elektronisk når den opererer, derfor kan du kanskje få uønskede konsekvenser av å installere en tilleggs elektrisk pumpe.

 

Men så klart finnes det en som er tilpasset bilen med webasto installert, ja så funker det sikkert bra.. men ser fremdeles ikke helt poenget.

En velfungerende webasto er jo det beste som er :)

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det litt sånn smør på flesk? Det er ikke sikkert det er en praktisk god løsning, jeg vet at L322 med webasto styrer en del vannventiler elektronisk når den opererer, derfor kan du kanskje få uønskede konsekvenser av å installere en tilleggs elektrisk pumpe.

 

Men så klart finnes det en som er tilpasset bilen med webasto installert, ja så funker det sikkert bra.. men ser fremdeles ikke helt poenget.

En velfungerende webasto er jo det beste som er :)

 

Mvh Brage

 

Du har jo et poeng mtp at webastoen er effektiv, ulempen er at den er glad i strøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...