Gå til innhold

Skippertakbilen


toniali

Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
  • Svar 285
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...

Moro med 2 ramme nr på samme bil, det står i vognkortet også. 1983 har spiral/1992 har luft
Den nærmer seg mer og mer orginal 1983 modell nå :wub:
Fikk fantastisk hjelp av en god venn, så ting faktisk ble gjort :lol:

Er spent på hvordan den vil ta seg frem i terrenget nå, med tanke på at jeg kan slippe fjærene både foran og bak :)
Neste som står på lista er å forlenge bremserør og slanger så de holder ut når det slippes så mye.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Da har jeg avskilta denne for første gang også, denne blir ikke hugd. 

Det er min eneste Land Rover nå, venter på at en one ten skal dukke opp for salg. 

Har alt jeg trenger for et perfekt 110 prosjekt. Trenger bare ramme, akslinger, karrosseri. Motor har jeg og mye understellet deler har jeg også. 

Bygger ferdig RRC nå i vinter om ting går litt fremover. Ingen hast her fra min front, gode ting er verdt å vente på :)

 

Jeg setter inn en R380 fra dele discoen som ble hugd i 2015. 

også har denne fått mye nye deler siden jeg kjørte den i filler i 2017 hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker en veteran defender, og prisen tja under 60k hadde vært fint. Også helst om noen måneder så jeg har plass til den. 

Bør ha RRC på veien så jeg har den plassen til nytt prosjekt. 

Motor trenger ikke å funke da jeg har 300tdi komplett sett fra P38. Girkassa er kjekt om sitter i da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...