Gå til innhold

Takboks/Takstativ/Rails


Ramius

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Spør her jeg hvor hjelpen er den beste. :-)

 

Jeg ønsker å sette på en takboks til bruk på vinterfjellet på min L322. Men jeg ser jo at det finnes 3 fastpunkter i taket på bilen. Dette passer jo dårlig med festene på en takboks. Noen som har noen idéer annet enn de takstativene man fester mellom tak og dør?

Finnes det f.eks rails til ettermontering på bilen annet enn de på e-bay som ligger flatt nede på taket og som ikke har mellomrom som "vanlige" rails?

Vil gjerne ha rails med "vanlig" utseende

 

Hva har dere av tak/ski-bokser på deres RR? Lurer litt på denne http://www.thule.com/nb-no/no/products/carriers-and-racks/boxes-and-baskets/roof-boxes/thule-dynamic-900-glanset-svart-_-612900

Bare litt usikker på innfestingen på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har standard Thule stativ på min med en Skiguard 850 skiboks...

Ligger lavt og fint ned mot taket..måtte faktisk ta ekstra hull i boksen for å få antenna inni…om du ikke har antenne bak på taket så slipper du jo det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har standard Thule stativ på min med en Skiguard 850 skiboks...

Ligger lavt og fint ned mot taket..måtte faktisk ta ekstra hull i boksen for å få antenna inni…om du ikke har antenne bak på taket så slipper du jo det. :)

IMG_0915.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Hei Alle sammen 


Jeg søker etter noen som kan svare meg på følgene. Har kjøpt meg en land Rover range Rover vogue 2014 modell. Denne har ikke rails på taket. Men, jeg har veldig lyst til å ha skiboks på denne. Uten å måtte skru inn rails på den. Det blir for kostbart. Er det noen her inne som vet om noen lastestativ til denne bilen/modellen? 
 

Mvh 

 

kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...