Gå til innhold

Endelig en Defender.


fRRode

Anbefalte innlegg

Da har jeg målt støy i kupeen. 85 desibel på tomgang. 87-90 desibel ved kjøring i 80 km/t i femte OD, belastet til ikke belaster motor.

 

- 5 grader til + 14,8 grader inne i kupeen etter 30 min kjøring.

 

Fint å bruke forumet som notisblokk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha med så mye på tur...

 

Prøvde luxmåleren på hovedlysene i dag. Med og uten lyktebeskyttere utgjorde for 15 % differanse. Monterte Crystal Halogen lamper, og luxmåleren gikk amok. Ble et mye mer konsentrert lysblide, så sammenligningen min blir ikke riktig. Viste over dobbelt så mange lux. Neste blir lysforsterker sett (rele) og sånne vidunder H4 pærer.

 

Tette også det ene høytalerhullet som lest på forumet. Du verden, ble rene orkanen opp på vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har brukt er Silent Coat, blir et lag med Noise Isolator over der igjen. Og kanskje et lag til med Silen Coat , for så å legge teppe til slutt. Blir limt på lag for lag, untatt på gulvet, der vil jeg ha mulighet for å ta ut matter for tørk.

 

Link

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekker SC vann??

 

Tror ikke det, det er en tung seig guffe med lim på ene siden og "aluminiumsfoile" på oversiden. Har fjernet den lille rusten som var i gulvet før jeg limte dem på. Men det andre kommer til å trekke vann, derfor muligheter for lufting av gulvmatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sakte men sikkert fremover med operasjon støyisolering.

 

Her er jeg ferdig med å legge på lag nr. 2.

139150641445212800_resized.jpg?width=136

 

Og så på med lag nr. 3, samme som lag nr. 1.

139150643964355500_resized.jpg?width=136

 

Da ser det ut som dette her etter 3 lag.

139150661016399500_resized.jpg?width=136

 

Bruker litt av de gamle teppene, og noen lager jeg på nytt:

139150632770529700_resized.jpg?width=136

 

Lager noen braketter for å få setet litt høyere og lenger bakover. Jeg vet det kan kjøpes, men disse var gratis. Leveringstid på et par timer.

139150634924115800_resized.jpg?width=136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...