Gå til innhold

Noen som kjenner denne?


Boogie

Anbefalte innlegg

Legg inn bytte av automatkasse i vurderingen ca. 40.000.. Bilen ser ellers veldig fin ut den. Personlig ville jeg spart til en nyere 2007 modell eller senere med TdV8, ikke bare for 100 hk ekstra, men også ei automatkasse som holder..

 

Lykke til med vurderingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo veldig pen ut. Personlig ble jeg litt nyskjerrig på hvorfor den ikke hadde EU-kontrollen før 8 måneder etter opprinnelig frist, selv om årsaken kan være noe helt uskyldig.

Asker Driftsmatriell er oppkjøper, så skal jeg tippe er det en innbyttebil som har stått litt.

Men kjøp deg bensinmotoren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo veldig pen ut. Personlig ble jeg litt nyskjerrig på hvorfor den ikke hadde EU-kontrollen før 8 måneder etter opprinnelig frist, selv om årsaken kan være noe helt uskyldig.

Snakket med selger i dag og det var en uskyldig årsak til at EU-kontrollen ikke var utført før.

 

Jeg skal nå rundt å prøvekjøre flere biler så satser på at jeg kommer til en konklusjon snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det går fint det :) Har prøvekjørt to biler hittil der den ene var en liten skuffelse mens den andre virket veldig godt holdt.

 

Jeg har ikke fått prøvekjørt den jeg linket til øverst i tråden grunnet mye jobb, men satser på at jeg får tatt meg en tur i løpet av neste uke ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Boogie.

 

velkommen til forum ;) . Nei jeg kjenner ikke bilen, men den ser jo veldig fin ut. som postet over er girkassene en svakhet på disse TD6 motorene, men den kan likegodt fungere helt utmerket. Det er bare å serve den jevnlig. " filled for life " eksisterer ikke.

 

Skulle du være uheldig å få ett girkasse havari så er 4land i Polen ett veldig hyggelig sted å få fixet problemet til en fornuftig pris

www.4land.pl ( annonserere i bannere her på forumet ). Så det er egentlig ikke noe å bekymre seg for.

 

Lykke til med search etter den ultimate GOD bilen ;) .

Kjøre opplevelsen biter seg fast i minnet.

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg tror bare folk er generellt skeptisk til å kjøpe en slik "avansert" bil som nærmer seg 200 000 km. På bildene ser bilen helt nydelig ut, kunne lett falt for fristelsen selv. Ser at den har slikt pustende skinn i midtpartiet på setene - det er jo ett pluss. Jeg likte fargene også jeg.

 

Litt skru jobb må forventes uansett, og autokassen er bare en liten del av hele bilen.

For oss RR entusiaster så burde det være bekymringsløst å kjøpe en slik vogn, men utgifter blir det garantert ;) .

 

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjappe tilbakemeldinger :)

 

At den er gått såpass langt ser jeg ikke som noe problem så lenge den har fulgt servicer og byttet slitedeler underveis. At det kommer utgifter er nok det eneste som er sikkert når man kjøper seg bil :P

 

Vi får se hva fruen hjemme sier ;) haha

Endret av Boogie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...