Gå til innhold

Motor stopper!


lrhaue

Anbefalte innlegg

Har nylig byttet motor i min rrc, å alt har virket helt topp, inntil idag

Tok bilen ut av garasjen å kjørte den varm, alt var helt fint, tenkte da å ned til byen for å betille eu kontroll.

Stoppet bilen på utsiden hjemme kjørte ned å bestilte eu. Kommer hjem igjen så vil ikke bilen svive reint.

Holder inne speedpedalen da sviver den men kommer turtallet ned på 1000 rpm så dauer den.

Å hvis e tar på lyset så slutter alt å virke! Sikkert rn snnen feil men.

Hadde vært flott med noen svar:) bilen sto forresten ute i regn den lille timen jeg var vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den går bra med litt gasspedal, men stopper på tomgang så ville jeg sjekket "idle air control valve".

 

Det er en liten steppermotor med et lite konisk stempel på. Hender disse setter seg. Som oftest er det snakk om en liten rens og smøring, så går de igjen.

Sitter et eller annet sted på innsugsmanifolden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut av problemet, var en gul liten ledning som satt på dynamoen å inn på ett réle

Den har vært tvinnet på, men den har ikke skapt problemer før detta skjedde,

Tok den så av å da sveiv den helt 100 igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...