Gå til innhold

Elvedalen 2014


NLRK avd Øst

Anbefalte innlegg

Er det flere med D3, eller Disco som har planer om å kjøre til Elvedalen i morgen?

Hadde vært gøy å se flere biler i aksjon og eventuelt gjort en oppsamling på Statoil ved Storo f.eks kl 0930 (like ved Sinsen krysset) og kjørt samlet oppover riksveg 4.

Anyone?

 

 

 

Jepp, D2 . Møtes på Storo, men vi bør starte kl 09. Det tar ca 2 timer å kjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 277
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Som nybegynnern jeg er må jeg få sniktitte litt i utstyrskassene, så jeg veit hva som er kjekt å få med seg til neste gang.. Ble med litt forskjellig rart som jeg ikke helt veit om jeg får bruk for :P

 

Er overskya men blåser ganske mye på Lena, rett sør for Gjøvik for øyeblikket!

Er visst meldt regn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat inne etter en fantasitsk flott dag i dalen. Store biler i store mengder, store mengder hyggelige mennesker, masse fastkjøringer, blytungt føre og massevis av morro.

 

Også fler (for meg ) ukjente fjes og biler, og ikke minst fler (?) totalt nybegynnere som jeg fikk inntrykk av at koste seg skikkelig !

Takk for selskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag i dalen.

Ble ikke kjørt mange metra, men det er fordi spaden min var så glad over og se meg igjen at´n spadde i flere timer :D . Ehh, var det egentlig noe greier i snøen som limte fast bilen så fort den lå litt nedpå :blink:. ikke framover, ikke bakover, ikke med kasteblokk. Kun med spade. Var vel 4x500m jeg klarte og minst 1 1/2 time måking. Bilkjøring er no´ slit. Også tilslutt sleit vi av winchetauet mitt.

 

Harrymann :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka godt sjøl at det var lenge sia jeg har kjørt. Etter 3 fastkjøringer de første 100 metra så gikk det opp ett lys om at noe var feil med kjørestilen med tanke på forholda som var.

Måtte legge om betraktelig i kjørestilen for at jeg skulle komme meg noen plass.

Jammen ikke greit å være rusten sjåfør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...