Gå til innhold

Bakre lower arm bushing LR3


Tom C

Anbefalte innlegg

Sjekk her......

 

lower arm(64.35.54).pdf

 

Og her....

 

lower arm bushing(.pdf

 

Trenger strengt tatt ikke spesialverktøy til pressing, du kan lage et egnet verktøy med gjengestang, store skiver og muttere.....

Kan være stor mulighet for at boltene sitter fast inne i foringene også så kraftig sag behøves! Pleier dog å sitte best fast foran, så du kan være heldig.

 

Det er også "bakstillings"justering på disse boltene, så en firehjulskontroll er absolutt å anbefale. Du kan merke opp og merke ned, men erfaring viser at det allikevel ikke er godt nok, så ta en kontroll etterpå. (så du slipper å skifte dekk som er slitt skjevt etter noen 100 km.)

 

Men hvis jeg var deg ville jeg gått for komplette armer, koster jo mere, men det er en skikkelig møkkajobb å få foringene ut, og inn igjen etterpå. Og da får du jo nye fremre foringer også. Og nytt stål i selve bærearmen!

 

Men dette er smak og behag. For meg som har skiftet noen slike foringer både foran og bak, gogogo for komplette bærearmer....

 

Husk å få fatt i nye bolter før du begynner å demontere!

 

Og lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...