Gå til innhold

Garasjesalg, ymse Land Rover deler


EiRRik 4.6HSE

Anbefalte innlegg

Trenger mer plass i garasjen og hva er vel bedre enn å selge ting en ikke trenger?

 

Fikk feilbestilling av 5 stk ESR341 luftfilter til P38, disse går for 25,- pr stk eller 100,- for alle 5 samlet. Disse skal passe til:

Range Rover 2.5 L Diesel 1995 1997 To Ta346793

Range Rover 4.0 / 4.6 V8 95 97 To Vin # Va346793
Range Rover 4.0 / 4.6 V8 98 Vin Wa376580 To Wa385948

DSC_2962.jpg

 

LT230 Transfer kasse i ukjent tilstand (identifisert på delenr. på bunnplata), 1000,- eller bud.

DSC_2958.jpg

 

Bakre mellomaksel for LT230 kasse, ukjent tilstand, men kjennes fast og fin ut i kryssene. 150,- eller bud.

DSC_2959.jpg

 

Oksygensensorer for P38 med Thor-motoren (Bosch motorstyring), feilbestilling. kr. 1000,- pr. stk.

DSC_2963.jpg

 

Aluminium vingtopper for Defender, originale LR, LR005230/LR005242, kr. 300,- eller høystbydende.

DSC_2968.jpg

 

Lås for setebelte førerstol, feilsendt, men skal være til P38 uten å passe i Myrsnipa. Kr. 200,-

DSC_2964.jpg

 

Thule Wheelstep, 250,-

DSC_2973.jpg

 

4 stk NTC6980, 16" felger til P38 (og Disco II?), kr. 1200,- eller høystbydende.

Står med gamle/dårlige piggdekk uten særlig verdi. Varierende tilstand, flere bilder på forespørsel.

DSC_2974.jpg

 

Omramning til girvelger på Disco med autobox, eller til NAS midtkonsoll for Defender med automat. 75,-

DSC_2965.jpg

 

 

Frakt og fraktkostnader må ordnes/betales av kjøper.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i felgene, men dette står vel rimelig langt hjemmefra(Rogaland?) om jeg ikke er fullstendig på bærtur, så da er jeg avhengig av mye flaks med forumekspressen tror jeg :huh: Er det noen som vet hva en kan forvente å måtte betale for "ordinær" fraktmetode på 4 felger(med dekk)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dekka er uten verdi, gamle og harde samt at piggene er nesten fraværende.

Felgene er generelt greie, men jeg ville valgt å pusse og lakke de litt før bruk, kan sende deg flere nærbilder av felgene på e-post StigRRune :)

 

Du har PM Burg :)

 

Fordelerkassen er holdtmav i påvente av forumfrakt østover :)

Endret av EiRRik 4.6HSE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette står igjen, løp og kjøp :)

 

Oksygensensorer for P38 med Thor-motoren (Bosch motorstyring), feilbestilling.

Gi bud

attachicon.gifDSC_2963.jpg

 

Lås for setebelte førerstol, feilsendt, men skal være til P38 uten å passe i Myrsnipa.

Gi bud

attachicon.gifDSC_2964.jpg

 

4 stk NTC6980, 16" felger til P38 (og Disco II?), kr. 1000,- eller høystbydende.

Står med gamle/dårlige piggdekk uten særlig verdi. Varierende tilstand, flere bilder på forespørsel.

attachicon.gifDSC_2974.jpg

 

Omramning til girvelger på Disco med autobox, eller til NAS midtkonsoll for Defender med automat.

Gi bud

attachicon.gifDSC_2965.jpg

 

 

Frakt og fraktkostnader må ordnes/betales av kjøper.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...