Gå til innhold

Peilig på Ekstralys til Discovery 4?


mariuss

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt ekstralys til min Discovery 4. :)

 

Finnes det en bra løsning der man bruker orginale ledninger og bryter?, men vil helst ikke ha de lyktene som følger med da disse stikker langt ut forran bilen. Eventuellt bruke de orginale med den plastbeskyttelsen?

 

Og til neste spørsmål :D Hvordan lykter bør jeg velge? Vil ha noe som er bra og lyser godt (som ikke stikker langt ut forran bilen). Og som verksted vil montere for meg.

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

 

Hvordan vil disse http://www.megalys.n...luminator-xenon lyse i forhold til de PIAA Lyktene som selges "orginalt"? Det jeg ikke liker med de PIAA lyktene er at de blir montert så de stikker langt ut forran bilen. Noen som vet hvordan de Hella lyktene blir montert på bilen?

Lyset i de orginale ekstralyktene er i allefall godt nok til at det er disse Land Rover kjører verden rundt med... Hvorvidt Hella er bedre, eller ei, vet jeg lite om. Men om du går for andre enn orginale, bør du velge "compact"-modellen(40-50mm mindre diameter enn de vanlige). Hella har også den typen... Da er du i allefall i nærheten av orginal look:)

 

"Osram skolelys", eller Landcruiser-stuk på D4'en - valgets kval;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :)

 

Hvordan vil disse http://www.megalys.n...luminator-xenon lyse i forhold til de PIAA Lyktene som selges "orginalt"? Det jeg ikke liker med de PIAA lyktene er at de blir montert så de stikker langt ut forran bilen. Noen som vet hvordan de Hella lyktene blir montert på bilen?

Nye Hella Compact LED er ikke like djupe som Xenon versjonene, og kan vel kanskje være en ide? Alterativt har du jo compact modeller med separat elektronikk... De er også ganske grunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Man kan kanskje bruke det hullet ved siden av Terrain Response styringen? Eventuelt ta ut askebeger/myntskuff og lage et panel der? ¤klør seg i hodet¤

 

Eventuelt gjøre hull i plasten hvor bryter og knapper til lys allerede er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...