Gå til innhold

Discovery 1990 modell og workshop manual!


powder

Anbefalte innlegg

Jeg har en Discovery 1990 TDI, men er ikke sikker på om det er en 200 eller 300 modell!

 

Problemet er at kupevifta inne i bilen, dvs den spaken som regulerer hastigheten på vifta ikke reagerer i heletatt.

 

Dvs at det er veldig kaldt inne i bilen, og jeg er avhengig av å levere inn bilen på et verksted i Alta da bilen er parkert der mens jeg selv bor sørpå.

 

Skal til Nordkapp til jul og prøver derfor å finne en workshop manual fra 1990, men finner kun fra 1995 og oppover.

Har søkt MYE på nett men finner ingen ting.

 

VIN nummeret er: ALLJGBF8GA441299 Er dette en 200 eller en 300 ?

 

Er redd for at verkstedet kan bruke mye tid og penger på å finne frem til hva feilen skyldes og lurer derfor på om det er noen som kan komme med noen gode tips eller om det er noen som har en workshop manual til 1990 modell?

 

 

Powder

disco.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Manualen til bilen din. En tykk perm med mye nyttig kunnskap.

 

Og har en bekjent som skal herfra/Telemark og til Lillestrøm i helgen. Da kjører han forbi i nærheten av deg kansje? Og kan overlevere manualen. Ifølge Profilen din,er adressen Bærum..?

 

Pris?.. Forslag?

 

Endret av grønn disco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Manualen til bilen din. En tykk perm med mye nyttig kunnskap.

 

Og har en bekjent som skal herfra/Telemark og til Lillestrøm i helgen. Da kjører han forbi i nærheten av deg kansje? Og kan overlevere manualen. Ifølge Profilen din,er adressen Bærum..?

 

Pris?.. Forslag?

 

Jeg vet ikke hva du vil ha, men er kr 250,- en grei pris for dette?, og ja adressen er i Bærum!

 

Powder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...