Gå til innhold

Sekker med 64 toalettruller


smejan

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne kjøpt, Jan Eirik, men har allerede avtale med Skeid om ryggtørk. Kan høre med naboene.

 

Før reiste de til Polen for å se hva tyskerne hadde gjort. Hva skal de i Tyskland, se på polakker som jobber? Synd for deg, for det er veldig billige LR-deler i Polen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polentur med innlagt delehandel hadde vært noe, ja. Men det er plenty med krigsminner og muséer i Berlin-området, i tillegg er det to konsentrasjonsleire på programmet de to siste dagene på vei hjemover med bussene.

Jeg skal ikke være med denne gangen da jeg har testet ølet der fra før...

 

 

 

Edit: trykkleif.

Endret av smejan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg tar gjerne en sekk om du har, Jan Erik. Regner med at det ikke er helt sandpapir? Det orker jeg ikke å utsette nedre rygg for :-)

 

Det er bra papir, men jeg venter på svar fra Motom som var først på den siste sekken. Svar i morgen formiddag hvis jeg ikke hører fra ham :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...