Gå til innhold

LR D3: Delenummer "mutter insert" til bilskilt bak - noen med


Disco2blue

Anbefalte innlegg

Hei,

Gjelder D3:

Holder på å montere skiltet bak litt penere enn det som var gjort når bilen var ny...

I bakluken er det sekskant hull til originalt for feste av skilt, regner med at det er en plastik insert av et eller annet slag. Den bør være lett gjenkjennelig på en tegning.. Skulle gjerne hatt delenummer?

 

Edit; Sorry Lafterolf! ?

Endret av Disco2blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubbelsidig tape!! Har hengt i 2 år nå....

 

Jeg har plastskilt og synes det er greit å lime. Skrur man skiltet på, blir det buler - lite pent! Det første limte skiltet holdt ca to år - mista det - og fikk helt nytt reg nummer. Nytt skilt også limt! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rico: Spot on! - Til og med skruen - imponert.. Jeg fant ikke, og ei heller selgern hos Brit-Car.. Stor takk! (Legger inn bestilling, så får vi se..?) Hvordan fant du forresten..? Mads SL: Fydda! ? Får ikke rengjort og polert bak der da.. ?? (veeel, rive av og teipe på nytt..)Du fikk rett Lafterolf...?. Det en ikke vet selv, vet helt klart andre her inne på VBF...


Endret av Disco2blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isak; skiltene du får nå er i god gammeldags aluminium!

Har helt sylferske hvite skilter som skal på nå - i aluminium.?

 

Tror jeg skal bestille nye til D2'n og, der har vi plastskilter, og som du sier; de buler og sprekker.

Synes skriften ser litt fattigslig ut og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye jeg fikk sånn i slutten av august var også i plast... Muligens fordi den lokale Vegvesenavdelinga satt inne med et rimelig stort lager av grønne i nummerserie med et avlangt og et kvadratisk skilt. Skiltene blir plane og verken buler eller sprekker når de er limt - skikkelig tøfft! Fontene er de samme på plast- og aluskiltene.

 

Argumentet ditt om å ha skrudde skilt for lettere å kunne rengjøre og polere bak - ser jeg. Jeg skrur jo av skjermbuene hver gang jeg polerer bilen - tro meg - der samles skitten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rico: Spot on! - Til og med skruen - imponert.. Jeg fant ikke, og ei heller selgern hos Brit-Car.. Stor takk! (Legger inn bestilling, så får vi se..?) Hvordan fant du forresten..

 

 

Har ikke alle entusiaster alle delenummer til bilen sin i hodet? :P

 

Nei skal ikke skryte på meg for mye her, denne siden gjør nytten til det meste (av deler): http://lrparts.ru/engl/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilser fra Brit-Car gutta og sier takk! ?

Det var fler som slet med å finne delenumre, et par forslag kom opp; men teiplapp og mutter med fast skive var ikke innenfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...