Gå til innhold

Roar`s prosjekt/er


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Her har ikke skjedd kjempemasse nei, det har sine grunner, og de som kjenner meg vet hvorfor.

 

Lysten på å skru vender sakte men sikkert tilbake, selv om jeg ikke er i noen særlig form, så no pittelitt blitt gjort, og i dag hadde jeg pkk time for Serie 2A`n og jaggu ble`n godkjent gitt...null hull :) Det gjorde godt, så nå skal ting få lov til å ta litt tid, hvis de må det, å så får vi se hva jeg finner på etterhvert.

Seriebilen er etterspurt, og jeg har en veldig god venn som maser mye om å få kjøpe, men jeg vet ikke helt.....time vill sjåv

 

Bilde etter jeg var kommet hjem, skilt montert, og klar for å kjøres av. Trekkvogna, og min daglig bil fikk å være med i bilde igjen ^_^

20150731_153842.jpg

 

Klar for veien og verden

20150731_153909.jpg

 

Storesøster Lady står med ryggen til ^_^

20150731_153901.jpg

 

 

Har gjort en jobb på Freel2`n tidligere i sommer, men det for komme senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysten på å skru vender sakte men sikkert tilbake, selv om jeg ikke er i noen særlig form, så no pittelitt blitt gjort, og i dag hadde jeg pkk time for Serie 2A`n og jaggu ble`n godkjent gitt...null hull :)

Tommel opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med gyldig pkk, og gode venner, så fikk jeg nytt vognkort i går, så idag, ble det noen mil...er litt trangt, for en litt lang, litt for tykk, trønder, men det ble søndagstur ^_^

 

Takker for lykkeønskninger.

Ble en litt rar pkk, jeg kontrollerte faktisk bilen mer selv, enn mekanikeren :blink: , han kjøret bremsetester, og så pekte, forklarte, viste og kontrollerte jeg bilen, mens mekanikerne og kunder var publikum ^_^ Ja, ja, er vel ikke hver dag de kontrollerer slike gamle Land Rovere.

 

Først en tur til en kompis inne i fjorden;

 

20150802_125846.jpg

 

Så, ut fjorden, forbi meg selv, og ut til Morgan Ship, hvor man nå på sommeren også får kjøpt kaffe og kake :)

 

20150802_132411.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Takker for tilliten folkens.

Bilen har helt klart potensiale, men det vil kreve en god del tid og penger.

Jeg skal prøve å holde den så original som jeg klarer. Her blir det ingen heving, storhjul, eller skjermutbyggere, men litt oppgradering vil jeg nok gjøre, noen pga at det er nødvendig rent sikkerhetsmesig og noen pga vanskeligheter i å skaffe tidsriktige deler og noen for de jeg har lyst.

Interiøret er vel det som dessverre ikke forblir 100% riktig. Alle brune tepper er dessverre ødelagt, og begge framstolene må ha nytt trekk og skumgummi. Baksete kan nok reddes, men det har noen veldig stygge flekker. Skal prøve å redde dørtrekkene, men de foran har fått seg noen stygge sår.

Motor,gir og akslinger er matchting nr, så det må vel få være slik....selv om jeg ikke akkurat ble skæmt av draget i 8`ern ^_^ ...den er vel på svimlende 114 hk ^_^

 

Som dere skjønner, jeg skal beholde den så original som mulig. Bilen skal kun bli en kose-tur-veteran-entusiast-Land Rover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...