Gå til innhold

Roar`s prosjekt/er


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

Rykter går om at Roar snart blir å se i en Buddy. :)

(Eller motsatt...)

Får da virkelig ikke håpe vi får se en "buddy" i Roar...

 

 

De fleste antydet vel da denne ble kjøpt at den ikke kom til å bli mer enn Max et år....

Den påstanden holdt. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, ja jeg har solgt, mer er det ikke å si om det.

 

Jeg er en person som setter større pris på å ha prosjekter enn en bil å bruke, får jeg har jo en bil å bruke, som jeg er super fornøyd med, nemlig vår Freel2 :)

 

Willhelm, jeg burde kanskje ha gjort det slik, å stelt med bilene til kompisene mine, hadde spart mye penger på det.

 

Nye muligheter kommer alltids, men jeg vil nok skuffe dere litt denne gangen, å kommer nok til å ende opp med en bil fra en annen produsent for en periode, ja og jeg er fullstendig klar over at mine perioder ikke er så lang ^_^

Jeg har luktet på amerikaner, men det ser nå ut for å bli en verdensbil med euro-amerikanske aner.

 

Jeg er litt omfangsrik, men at jeg er såååå stor at en det skal være plass til en Buddy inni meg :blink::lol: ....nei dæven det håpe e itt :lol::lol:

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel....hva skal jeg si...Tom, vask munnen din :D

 

Jeg bytter dessverre litt ofte, og denne synes jeg selv var veldig fin, derimot så var min bedre halvdel absolutt ikke noe glad i fargen, hun syntes den gjorde bilen veldig gammeldags :huh: ....og det var/er vel det vi andre liker ?!!

 

Jeg skal ikke ha meg Wræængler nei, men det som ser ut til å bli neste bil, har autolat, puma motor og selvfølgelig 4x4 ^_^

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, ja jeg har solgt, mer er det ikke å si om det.

 

Jeg er en person som setter større pris på å ha prosjekter enn en bil å bruke, får jeg har jo en bil å bruke, som jeg er super fornøyd med, nemlig vår Freel2 :)

 

Willhelm, jeg burde kanskje ha gjort det slik, å stelt med bilene til kompisene mine, hadde spart mye penger på det.

 

Nye muligheter kommer alltids, men jeg vil nok skuffe dere litt denne gangen, å kommer nok til å ende opp med en bil fra en annen produsent for en periode, ja og jeg er fullstendig klar over at mine perioder ikke er så lang ^_^

Jeg har luktet på amerikaner, men det ser nå ut for å bli en verdensbil med euro-amerikanske aner.

 

Jeg er litt omfangsrik, men at jeg er såååå stor at en det skal være plass til en Buddy inni meg :blink::lol: ....nei dæven det håpe e itt :lol::lol:

 

Tror nok ikke du skuffer Roar, uansett hva du kommer med, så lenge du holder deg på forum, og deler kunnskap når du kan :)

Jeg er ikke sint, som de sier i den barne reklamen, bare veldig skuffet over at jeg ikke fikk overta den grønne fine som du kjøpte rett foran nea på meg sist gang:) (Har nå fått meg en fin sort en, men den fargen der....)

 

Lykke til, så gleder vi oss til neste runde :)

 

Espen Wilhelm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rart at Roar solgte Puma`n, han har jo tross alt en annen skikkelig bil med V8 og trygdeagregat. Gidder vel ikke å kjøre rundt i traktor med manuell da :)

Tenker Roar skal ha flere yankier på tunet etter hvert. Og hans tid med Land Rover er nok heller ikke forbi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg ny, brukt, bil, ja.

Det er ikke en Land Rover nei.

Om den blir noe nytt prosjekt, tja det vet jeg ikke.......

 

Det var lenge meningen å slå an på en Amerikansk plattbil, men jeg ble litt for feig ifht drivstoffutgiftene, så jeg vurderte veldig både D3, D4 og L322, men så ente jeg opp med en bil med Defender diesel, autolat ( fra de amerikanske storebrødrene F150), og platt

 

Så får vi se hva fremtiden bringer av nye utfordringer ^_^

Endret av Roar Moslet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Roar, dette er en flott bil jeg tror du vil trives i. Går jo sikkert å sette ditt eget preg på den også, som alle andre biler du har hatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...