Gå til innhold

Island 2014


fRRode

Anbefalte innlegg

Anne,æ bøye mæ ! :D Vil du ,så får du!

 

Æ støtte dæ,og før en som ikkje forstår en skjit om FB,så har Fruen også stillt sæ positiv til FB,Island 2014. :D:D

 

Æ e nedstemt i heimen ^_^ hmmmmm!

 

Rune Steinsønn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

:D FB-gruppen er på lufta: NLRK Island 2014.Jeg har lagt til 6 personer, det var så mange jeg vet om :D Resten kan bli med om noen forteller meg hvem de er (gjerne på PM) eller ber om å få bli medlem på FB :D Gruppen er lukket, dvs at kun medlemmer kan se innlegg. Det er mulig å åpne gruppen om dere ønsker det.

Endret av Anne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe av turen sponset av Artictrucks og Skogstad?

 

Hei Rolf

 

Selve turen er betalt av di reisende selv. Men Skogstad har gitt oss rabatter og stiller med strykepresse for tur logoen, om noen ønsker å handle tur klær hos de. Det er en lokal avtale mellom oss og lagerutsalget her i Olden. Arctic Trucks laget en klubbkveld for oss med servering, informasjon, reisetips og rabatter på deler i fra deres rikholdige delelager. Begge firmaene er godt fornøyd med å ha sine logoer på vår logo.

 

Sikker på at du og fruen ikke skal en tur til Island i begynnelsen av august? :D

 

Mvh

Jan - Otto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tror jeg nesten kan love at det ikke kommer noen bilder underveis. Er en rimelig analog gjeng som skal på tur, som er skikkelig dårlige på interweb og sånt. Men vi er veldig gode til å dra på tur.

 

Etter vi kommer hjem er det derimot muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...