Gå til innhold

vha

Anbefalte innlegg

Kommet frem til at tåkelys er kjekt å ha, og noen har vel ett eller annet på boden?

De orginale som stod på min Disco er plukka av og bryter koblet om til 1000 meter (virker som det nesten er normen)

Men uansett, hadde vært greit med noe lys for skodde/tåke.

 

Pris avhenger av hva du har på lur.

 

Om du finner Thule lastebøyler (som i med fot som monteres i takrenna) når du stikker hodet inn i boden/furtebua for å lete og du ikke har brukt de på en par tre år så jakter jeg fortsatt etter slike.

 

Send meg PM eller svar her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet frem til at tåkelys er kjekt å ha, og noen har vel ett eller annet på boden?

De orginale som stod på min Disco er plukka av og bryter koblet om til 1000 meter (virker som det nesten er normen)

Men uansett, hadde vært greit med noe lys for skodde/tåke.

 

Pris avhenger av hva du har på lur.

 

Om du finner Thule lastebøyler (som i med fot som monteres i takrenna) når du stikker hodet inn i boden/furtebua for å lete og du ikke har brukt de på en par tre år så jakter jeg fortsatt etter slike.

 

Send meg PM eller svar her :)

 

Lastebøyler til menskebil kan du få gratis hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, sent mail til han på finn, ellers må jo bøyle for discovery ha lang fot, ellers som på mye annet av lr være 150 bred. . .

 

Men så var det tåkelys da, det skulle jeg gjerne hatt gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...