Gå til innhold

Ønskes Bergen - Mo i Rana


siglis

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Får du den til trhj som i leksvik, eller trondheim sentrum ( ok da, hemdal el sluppen går sikkert og) så kan jeg ta den til mo.

Er jo smått i trønderlagen og har noe deler som skal nedover en gang før jul.

En winch tar jo ikke rare plassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Status på denne?

Tim Patrick venter på vinsjen . . .

 

Bump!

Hei;

 

Flott. Har gjort gjentatte forsøk på å få kontakt med han uten å lykkes. Men da regner jeg med at han venter på den og tar den i mot når den kommer i posten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå er jeg litt pissed. Vi avtaler frakt med posten, winchen sendes før jeg reiser på ferie, og når jeg kommer hjem har jeg fått pakka i retur.

 

Hvem betaler for denne frakta?

 

Begynner egentlig å få ganske dårlig erfaring med salg og frakt av deler her på LRF. Venter fortsatt på oppgjør og opphenting av ei 86" styresnekke.... Snekka er sendt nesten fram til mottaker, men blir ikke levert ut før oppgjøret er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frustrasjonen din, synd at det blir sånn.. Men jeg velger å tro at de fleste her inne har rene ugler i bekken, og har selv nytt godt av tillit fra andre..

Kanskje vedkommende selv har vært på ferie? Jeg velger å håpe på en misforståelse/forglemmelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...