Gå til innhold

Land Rover Verksted i Trondheim/Sør-Trøndelag?


Erik Iversen

Anbefalte innlegg

Har vært hos Nardo idag for en liten prat og levering av søknad om lærlingplass(bilmekaniker) idag.

Ble møtt med et klart "Nei!" med en gang jeg nevnte hva det gjaldt. 50 andre søkere og ingen plasser osv osv.

Men ting endre seg litt da han fikk se karakterene mine, (gikk jo ut av bilmekken med 5,6 i snitt)

Fikk høre om LR-interessen :D og se noen bilder fra Range Rover prosjektet mitt.

Men har allikevel ikke heeeelt trua.... :huh:

 

Er det noen av dere "lokale" (er selv fra Br.dal og har akkurat flyttet til Trondheim) som vet om det er et annet verksted i Trondheim,

eller ellers rundt om i Sør-Trøndelag (ikke for langt unna) som driver med Land Rover, som jeg også burde sende søknader til?

 

Er helt umulig å finne frem selv da Google bare finner de store merkeverkstedene.

 

Ikke verre enn at jeg får høre andre steder hos andre merker, men det hadde jo vært stas å få skru på favorittbilene når man førstest skal skru på ett-eller-anna.

 

Mvh. Erik Iversen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Hadde for øvrig min Discovery 4 (sølvgrå) inne på service hos Nardo Bil i går, du var kanskje der da?

 

Jepp, pen bil!

Den med fukt i blinklysglasset på v.s. sant!?

Bytta blinklyset og pollen/kupefilteret på den. Var mellom to andre jobber jeg hadde, så med litt tid til overs tilbød jeg meg å hjelpe han som utførte servicen din. ;)

 

Så forresten ikke helt billige ut de felga dine. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Tusen takk, veldig moro! :)

"Læremesteren" min er nok enda mer entusiast enn meg. Med på forumet og ganske aktiv i miljøet i Trondheim. Så jegf får lære av de/den beste. Og da blir det nok folk av meg og.

 

Tja, man gjør det som regel bra i de tinga man interesserer seg for. Hadde toppkarakter i naturfag og biologi, uten at det har noe med bil å gjøre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer, dyktige lærlinger er fantastisk , uansett fag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...