Gå til innhold

Setermoen, førstegangstjeneste


Andreas1710

Anbefalte innlegg

Da har jeg kommet godt gang med førstegangstjenesten i sanitetsbataljonen på setermoen leir. Selv om det hovedsakelig går i MBer, har jeg sett en del defendere og discoer både i og utenfor leir. Lurer litt på om noen av befalene er på forumet... Vurderer om jeg skal ta opp defenderen hit, fra stavanger. Noen som har erfaring eller tips med å kjøre over halve norge, og gjerne om noen vet om hva jeg bør få med meg når jeg er her oppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To medsoldater av meg kjørte fra Drammen til Setermoen via sverige. Da kjørte de på skift og stoppet kun for mat og bensin. De brukte 24 timer, men nå aner jeg ikke spesefikt ruta de valgte.

Da jeg var der oppe (2007) så var det kun parkering utenfor leir for bilene til vernepliktige. Var noe hærverk og sånt i forbindelse med fuktige turer på stripa etc.

Spørsmålet blir da, er du villig til å potensielt utsette bilen din for det?

Endret av Vigge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...