Gå til innhold

Seiping av dekk


kjartanb

Anbefalte innlegg

La dem på i juni. Ser null slitt ut. Burde være ok det? Synes ikke stein er et problem foreløpig, men de har jo dype knaster, så..

Tenkte å prøve dem på glatta. Blir det ille, så har jeg ganske gode Cooper piggdekk.

 

Edit: En og anna småstein er det vel, men ser ikke for meg at det blir et probem å få dekkene helt rene (mht seipekniven).

Endret av stianthr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mer som en test. Forventer ikke at AT dekka vil sitte bedre selv om de er seipa enn piggdekkene jeg har liggende. Har god erfaring med dem, men de begynner å bli litt harde etter 3 vintre. Cooper Discoverer M+S med grove pigger, snøkrystall, bla bla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen Bildekk seipede mine XZL i dag. God kvalitet på seipingen.

Jeg har brukt 33" (seipede) og 35" AT (ikke seipede) som vinterdekk i Island og holdt pusten (specielt de useipede 35") på vei ned glatte bakker :) Seipede 35" BFG MT synes jeg virkede ligeså godt på glatten og bedre i dypere snø. Men uansett er dette ikke skikkelige vinterdekk på glatt asfalt.

Endret av kjartanb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...