Gå til innhold

Snart vinter!


udtsia

Anbefalte innlegg

Vinteren kan dere ha for dere selv. På ingen måte noe vinter her, fortsatt en middels sensommer, og slik har det å fortsette til godt ut i november, hvis jeg har noe å si ^_^ Uansett drar jeg nå til det kjente landet Syden og blir der i to uker for å være sikker på at ikke Vestlandet og dets vær lager mørke skyer i hodet mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med vinter i en ordentlig 4x4!

Bilde av bilen etter kolonne kjøring fra Trondheim til åre i mars..

 

Med 50biler i kolonnen ble veien plutselig stengt, å borte ble brøytebilene..

Da var d moro å ligge framst med discoen å vise vei! :-D

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende kjøring det der..... !

 

Gleder meg litt til å kjøre ex-mil i vinter jeg. ( Kanskje litt spent på varmen)

Rens varmeregisteret ditt. Av med begge slangene, spyl igjennom (begge veier) med varmtvann. Forsøk å få ett eller annet rensemiddel til å få virke litt og spyl igjen. Rens resten av kjølesystemet i samme slengen, så vet du at alt er på stell :)

 

Min bil har fått renset varmeregisteret av tidligere eier, og jeg satt i t-sjorte og kjørte i -10 nå i vinter. Det skal sies at jeg ikke er den første som fryser uansett, men du skjønner tegninga :)

 

Og med webasto til å hjelpe til med oppvarminga av kald bil så er vinteren reddet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gardina ja og tenkte å rulle den ned. Virker som det kommer greit med varme fra appparatet, men vi får se om det er nok når de blå raser på. Ekstra varmeapparat eller fix av webasto vet jeg ikke om jeg rekker. Seter med varme er jo en annen sak som kanskje kunne vært noe ? Har tenkt på Eloc som du har Gjermund. Hva slags ekstra varmeapparat har du forresten ?

God ide å rense resten av kjølesystemet med det samme nå når jeg allikevel skal bytte radiatorslanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...