guskur Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 td4_hose.jpeg Nr.2 heter PNH101811 er det korrekt? Ser lovende ut dette....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yarnslayer Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Spørsmål: Jeg har helt klart lekkasje på slangene på innsuget i vår Td4 motor. Bytter alle inkl veivhusventilen... Har fått kloa i alle unntatt den på baksiden av motoren.(Fra turbo til intercooler) Noen som har delenummer på denne slangen??? Duy finner delnr for riktig år/motor gjennom bildene i de russiske delekatalogene (suverene for deloppslag, synes jeg...) http://cat.lrparts.ru/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Satte min lit til http://paddockspares.com...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 ..og de skuffet ikke... Fikk melding om at pakka/brevet var på vei.. Får håpe UPS ikke surrer det til med denne da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 (endret) Pakka kom... men med feil vare. Bestilte PNH101811.. Turbo Outlet... fikk PCH116241 Bottom Hose..... Ikke sint, bare veldig veldig skuffa Endret 7. juli 2016 av guskur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skotten Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hva svarte kundeservice? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Hva svarte kundeservice? De fikk mail i går... Ikke motatt svar ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skotten Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 De fikk mail i går... Ikke motatt svar ennå. Hørt med EWS om han har delen? Kan evt hente i ettermiddag og sende avgårde til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Han hadde ikke... Og heller ikke hans underleverandører.. ? Har bestilt fra annet hold. Endret 9. juli 2016 av guskur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skotten Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Da rekker du å nyte en kald øl i mellomtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Da rekker du å nyte en kald øl i mellomtiden. Jepp.. eller noe annet kaldt Ny melding fra GB... Ny pakke på vei.. forhåpentlig med riktig del denne gangen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Da har jeg fått riktig del..og der var behovet tilstede for utbytting.. MEN..... Når jeg løsner av 90 gradersbendet fra turboen finner jeg utblåset på turboen fullt av olje.. Det kan umulig være sunt!!! For meg betyr det at turboen er vrak... Kan tett veivhusventilasjon medføre at turboen drukner i olje??? Er det noen som har en brukt turbo til en Td4 motor å selge for en slant kroner?? Spørsmålene står sikkert i kø, men dette er det første jeg kommer på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Ikke unormalt med olje i slanger. Spørsmålet er om hvor mye det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) Ikke unormalt med olje i slanger. Spørsmålet er om hvor mye det er. MYE!!! Stakk fingeren inn i turboen og det flyter der inne.... Endret 19. juli 2016 av guskur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 MYE!!! Stakk fingeren inn i turboen og det flyter der inne.... Om det viser seg at det er kun tett veivhusvetilasjon som er synderen... vil det da holde å suge tom turboen for olje, og evt rense den med diesel før oppstart?????..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 25. juli 2016 Del Skrevet 25. juli 2016 Litt olje er ganske vanlig. Tørk bort burde greie seg, men luftkjøleren burde du skru ut og tømme samt vaske i lurium. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clausen Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Det er byttet mange turboer unødig grunnet tett veivhus ventillasjon. Turboene blir tilført olje tilnærmet samme trykk som pumpen klarer å levere, oljen må ha mulighet til å returnere uten motstand (se rørtykkelse på retur). Dersom veivhus ventillasjonen er tett blir retur røret som en propp og regne og oljen presses da ut via rotorakselen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Da kan det se ut som noe går rett vei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Det er byttet mange turboer unødig grunnet tett veivhus ventillasjon. Turboene blir tilført olje tilnærmet samme trykk som pumpen klarer å levere, oljen må ha mulighet til å returnere uten motstand (se rørtykkelse på retur). Dersom veivhus ventillasjonen er tett blir retur røret som en propp og regne og oljen presses da ut via rotorakselen. Så turboen har nødvengivis ikke tatt no skade av denne "drukninga" i olje??? Gode nyheter det!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Da er jeg i gang med bytte av veivhusvetilasjon og slanger... Det meste går jo greit, men det 90 grader bendet ut fra turboen er "a pain in the ass". Noen som har no lure tiks for å få på plass den slangen uten å måtte demontere hele innsuget???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Da er alt på plass.. Prøvde å få fyr i går.. Godt med strøm. Nøkkel i tenningen.....kun et klikk... Kan det ligge no feilkoder å blokkere oppstart, eller er det bare starteren som har "satt" seg??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Må nok ut med starteren.. Alt annet virker normalt.. Har prøvd strøm rett på strateren samt bedre jording.. Kakka til starteren med hammer.. alt jeg oppnår er et klikk i starterreleet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Hva er den enkleste måten å få ut en freelanderstarter på.. Opp eller ned????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guskur Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Dettte faant jeg inne i innsug og EGR... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.